⇩ ZOBACZ KALENDARZ SZKOLEŃ ⇩

Szkolenia sprzedażowe. Kursy obsługi klienta

Sprzedaż w internecie
Jak skutecznie pozyskać klientów w internecie. Kampanie sprzedażowe. Od planu do realizacji
9 kwietnia   |   2 dni   |   1590 PLN
Visual merchandising
Visual Merchandising i marketing w miejscu sprzedaży
10 kwietnia   |   2 dni   |   1590 PLN
AKCJE PROMOCYJNE
Organizacja i prowadzenie loterii promocyjnych i gier losowych
14 maja   |   2 dni   |   1590 PLN
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Zarządzanie sprzedażą. Plany i strategie sprzedażowe w praktyce
21 maja   |   2 dni   |   1590 PLN
OBSŁUGA KLIENTA
Profesjonalna obsługa klienta
21 maja   |   1 DZIEŃ   |   690 PLN
TECHNIKI SPRZEDAŻY
Skuteczne techniki sprzedaży oraz zamykanie sprzedaży - szkolenie zaawansowane
24 maja   |   2 dni   |   1290 PLN
TRADE MARKETING
Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedaży
18 czerwca   |   2 dni   |   1590 PLN
WINDYKACJA
Windykacja kredytów trudnych i straconych. Szkolenie dla negocjatorów mobilnych
21 czerwca   |   2 dni   |   1290 PLN
PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI
Skuteczna komunikacja z klientem. Szkolenie dla przedstawicieli handlowych
22 czerwca   |   2 dni   |   1290 PLN
Excel
Excel dla działów marketingu i sprzedaży
2 lipca   |   2 dni   |   990 PLN
PROSPECTING
Prospecting – jak efektywnie pozyskiwać nowych klientów
19 lipca   |   2 dni   |   1290 PLN
NEGOCJACJE HANDLOWE
Negocjacje handlowe - taktyki, argumentowanie, przekonywanie
19 lipca   |   2 dni   |   1290 PLN
CALL CENTER
Telefoniczna obsługa klienta. Praktyczny warsztat dla pracowników call center
23 sierpnia   |   2 dni   |   1190 PLN
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Techniki obsługi i współpracy z trudnymi klientami
8 października   |   2 dni   |   1290 zł netto PLN
Opinie o naszych szkoleniach
Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy
Agnieszka Krawczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
Ciekawa forma przekazywania informacji, otwarta forma komunikacji, doskonała możliwość wymiany doświadczeń/ informacji w ramach omawianego tematu
Monika Rożnowska, Bakalland
Szkolenie przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadząca szkolenie wykazała się świetną znajomością tematu. Polecam także ze względu na zestawienie jakości do ceny
Paweł Zarębski, Inteon Mobile Sp. z o.o.