Asertywność - budowanie asertywnej postawy oraz komunikacji

CEL SZKOLENIA:

  • zbudowanie postawy asertywnej oraz umiejętności komunikacji asertywnej w kontaktach z innymi – współpracownikami, pracownikami, klientami, rodziną.

Cel szkolenia zostanie zrealizowany poprzez podniesienie wiedzy i kompetencji w następujących obszarach:

  • znajomość praw zachowania asertywnego
  • używanie narzędzi komunikacji asertywnej asertywne przyjmowanie krytyki  i pochwał
  • asertywne wyrażanie emocji, realizowanie  potrzeb, komunikowanie decyzji

PROGRAM SZKOLENIA

Blok I Postawa asertywna a postawa uległa, agresywna i manipulacyjna.

  • Umiejscowienie swoich zachowań na skali asertywności.
  • Wyrażanie siebie bez agresji i bez lęku – zadanie „Mam prawo do”
  • Alternatywa dla postawy asertywnej – analiza własnego stylu zachowania

Blok II Narzędzia komunikacji asertywnej

  • Asertywne przyjmowanie krytyki - technika FUO. Konstruktywna krytyka.
  • Asertywne przyjmowanie pochwał
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna prośba i asertywne prowadzenie rozmów
  • Stawianie granic w kontaktach z innymi
  • 5 praw Fensterheima

Blok III Komunikat typu „ja” vs „komunikat typu „ty”

Ćwiczenia, scenki.

Blok IV – Wyrażanie siebie poprzez komunikację asertywną

  • Zastosowanie komunikatu  typu „ja” w wyrażaniu  emocji
  • Zastosowanie komunikatu  typu „ja” w wyrażaniu  swoich potrzeb
  • Zastosowanie komunikatu  typu „ja” w podejmowaniu decyzji

Blok IV – Asertywne narzędzia komunikacji w relacji:

  • z klientem wewnętrznym,
  • w relacji z klientem zewnętrznym,
  • w relacji z partnerem

 

RABATY NA SZKOLENIE

  • Opcja first minute: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia.
  • Zgłoszenie 2 osób na szkolenie: udzielamy 10% rabatu na każdego uczestnika.
  • Zgłoszenie 3 (lub więcej osób) na szkolenie: udzielamy 15% rabatu na każdego uczestnika.
Termin szkolenia
2018-02-14 (1 dzień)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@kfk.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Beata Krudkopad-Szaturska
Trenerka biznesu, wykładowca oraz certyfikowany mediator. Absolwentka wydziałów psychologii i pedagogiki UW oraz Podyplomowego Studium Zarządzania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, budowanie relacji z klientami, telemarketingu, a także technik wywierania wpływu i komunikacji perswazyjnej. Jest praktykiem z doświadczeniem menedżerskim. Zbudowała i zarządzała 300-osobową rozproszoną grupą ambasadorów marki dla Wydawnictwa LektorKlett. Kierowała zespołem agentów ubezpieczeniowych w Amplico Life SA oraz dużym zespołem call center. Tak bogate doświadczenie w połączeniu z wiedzą teoretyczną gwarantuje wysokiej jakości szkolenia praktyczne. Jej szkolenia to praktyczne warsztaty, podczas których często pracuje z kamerą, uczestnicy odgrywają scenki, uczą się nie tylko właściwych sposobów komunikacji, ale również mowy ciała i używania technik wywierania wpływu. Przeszkoliła ponad 2 tysiące osób z różnych tematów szkoleniowych. Bardzo cenione są jej szkolenia dla call center, szczególnie w zakresie w zakresie obsługi tzw. klientów trudnych i telefonicznej obsłudze klienta w windykacji. Ta oferta kierowana dla banków, telekomów, firm windykacyjnych itp. M.in. prowadziła szkolenia dla Raiffeisen Bank, dla AXA Polska, TUnŻ Warta S.A Od wielu lat prowadzi również szkolenia Naczelnej Izby Lekarskiej.