Rozwiązywanie konfliktów i budowanie dobrych relacji w biznesie

Korzyści i rozwój umiejętności:

  • Poznanie podstawowych kategorii komunikacyjnych
  • Opracowywanie celów w kontekście budowania relacji biznesowych
  • Zdolność dokonywania zmian i korekt w strategiach komunikacji w oparciu o sprawdzone modele
  • Opanowanie technik łagodzenia konfliktów i zarządzania sytuacjami kryzysowymi
  • Poznanie osobistego stylu prowadzenia negocjacji
  • Przygotowywanie planów awaryjnych na wypadek niepowodzenia negocjacji
  • Zdiagnozowanie swojego typu poznawczego i behawioralnego oraz jego wpływu na nawiązywanie kontaktów zawodowych
  • Unikanie błędów poznawczych przekładających się ujemnie na relacje w biznesie
  • Planowanie etycznych sposobów wywierania wpływu w relacjach biznesowych

JA – OTOCZENIE:

  • Będąc istotą stadną. Określenie JA społecznego
  • Wyprowadzić w pole czy wrócić na prostą? 4 pola codziennej komunikacji
  • Na rozstaju dróg. Komunikaty skrzyżowane
  • Cel – pal! Opracowywania i uświadamianie sobie własnego celu
  • Przekuwać myśli w czyn. MBTI – sposób bycia i działania
  • W ciągłym ruchu. Modele dokonywania zmian
  • Żaden kłopot! Między problemem, niezrozumieniem a wyzwaniem

TECHNIKI I NARZĘDZIA SKUTECZNEJ  KOMUNIKACJI:

  • Wołanie na puszczy? Sztuka słuchania w 4 krokach
  • Mojsze czy twojsze? Diagnoza osobistego stylu negocjacji
  • Pośrodku drogi. Strategia win-win
  • Najlepsze z najgorszych. Model BATNA
  • Trafiając w punkt. Język precyzyjny i łagodzący
  • Kto pyta, nie błądzi. Sztuka zadawania efektywnych pytań
  • Rykoszet czy podanie? Udzielanie informacji zwrotnej
  • Mówię, to co myślę? Mapa asertywności
  • Jednak podziękuję! Sztuka mówienia „nie”
  • Czarny, czerwony czy oba? Style podejmowania decyzji
  • Przez słowo do serca. Porozumienie bez przemocy
  • Zaklęty krąg czy wespół w zespół? Role grupowe i funkcja lidera
  • Wyławiając perły. Elementy coachingu
  • Gry strategiczne. Planowanie działań perswazyjnych

NIWELOWANIE BARIER i KONFLIKTÓW:

  • Jak, co i kiedy. Diagnoza stylu komunikacji
  • Tak źle, tak niedobrze. Podstawowe błędy poznawcze
  • Siadaj, trzy plus! Jak nie oceniać
  • Złe wzorce. Iluzja grupowania w zarządzaniu relacjami
  • Wiem, że się nie uda. Samospełniające się proroctwo
  • Geniusz, po prostu geniusz! Efekt Pigmaliona
  • Bo oni tacy już są! Podstawowy błąd atrybucji.
  • Doceniam pańską troskę. Odpowiadanie na krytykę
  • Co z niego za typ! Stereotypy

BUDOWANIE RELACJI I ZAANGAŻOWANIA:

  • Jak ulał. Sztuka dopasowania (rapport)
  • Od pierwszego wejrzenia. Rozpoczęcie relacji
  • Biomet korzystny. Budowanie atmosfery spotkania
  • Od ucha do ucha? Badania nad otwartością i życzliwością
  • Dają, abyś dał. Reguła wzajemności
  • Gromadząc lajki. Reguła lubienia i sympatii
  • Tkając swoją sieć. CRM (Zarządzanie relacjami z klientami)
  • Po ludzku. Teoria Human Relations w biznesie
  • Być fair. Etyka relacji biznesowych
  • Rozumieć i być rozumianym. Inteligencja emocjonalna i społeczna
  • Wejść w czyjąś skórę. Praca z empatią
  • Uchylić drzwi czy zamknąć przed nosem? Otwartość i opór przed otwartością
Termin szkolenia
2018-03-13 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1290 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@kfk.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Dr Adam Zemełka
Dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Absolwent Akademii Biznesu (UAM), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, poświęconej koncepcjom wywierania wpływu.
Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa. Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu.
Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu. Prelegent na konferencjach i konsultant.