Personal branding - jak i dlaczego budować markę osobistą

Grupa docelowa

  • Pracownicy sektora usługowego, w którym duże znaczenie ma marketing usług - firmy konsultingowe, prawnicze, agencje reklamowe, agencje interaktywne, doradztwo finansowe, itp.
  • Osoby z krótkim stażem zawodowym, które chcą tworzyć markę osobistą i nie wiedzą, jak się do tego zabrać
  • Osoby z większym doświadczeniem zawodowym, które które ulepszyć swoją markę osobistą i wizerunek
  • Pracownicy działów HR, którzy odpowiadają za budowanie wizerunku pracodawcy

1. Dlaczego warto zadbać o markę osobistą?

  • Marketing usług - tu marka osobista ma duże znaczenie
  • Media społecznościowe - liczy się konkretna osoba, nie abstrakcyjna marka
  • Warto być uczciwym - nieetyczne działania zawsze zwrócą się przeciwko tobie

2. Filary silnej marki osobistej

  1. Narzędzia pomagające w odkrywaniu siebie
  2. Misja, wizja i cele
  3. Znajomość odbiorców
  4. Skuteczna komunikacja
  5. Budowanie sieci kontaktów

3. Ogólnodostępne narzędzia, które wspierają budowanie marki osobistej

  • Identyfikacja wizualna i zdjęcia
  • Własna strona www
  • Serwisy społecznościowe Facebook i Twitter
  • Serwisy społecznościowe o tematyce zawodowej (LinkedIn)
  • Blogii i wideo
  • Artykuły eksperckie
  • Serwisy ze zdjęciami/plikami graficznymi
  • Social media branżowe
  • Relacje z mediami
  • Wystąpienia konferencyjne

4. Dobre i złe praktyki w budowaniu marki osobistej

  • Spójność wizerunkowa ma znaczenie
  • Czy wypada chwalić się swoim pięknym ciałem?
  • Sytuacje problematyczne i jak sobie z nimi radzić?

Jak mierzyć skuteczność swoich działań?

  • Narzędzia analityczne - monitoring mediów, analityka social media, analityka webowa
  • Najważniejsze wskaźniki realizacji celów
  • Pomiar skuteczności kanałów dystrybucji treści
  • Najważniejsze jest przełożenie na biznes
Termin szkolenia
2018-02-02 (1 dzień)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@kfk.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Dr Anna Miotk
Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych. Odpowiadała za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku. Od 2004 roku była związana z agencją Weber Shandwick. Realizował projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories).