Jak tworzyć profesjonalne prezentacje, które skutecznie przekonują i sprzedają
FORMA: dynamiczny, interaktywny wykład z bardzo dużą ilością praktycznych wskazówek, case studies i przykładów.
1. Żelazne zasady dobrej prezentacji
- Przykłady dobrych i złych prezentacji
- Od czego zacząć prezentację?
- Najczęstsze błędy w prezentacjach multimedialnych
- Struktura skutecznej prezentacji
- Niezbędne elementy prezentacji, która przekonuje lub sprzedaje
2. Psychologia perswazji w prezentacjach biznesowych i sprzedażowych
- Jak zasady dotyczące funkcjonowania ludzkiego mózgu pozwalają tworzyć lepsze prezentacje?
- Jak sprawić, by odbiorca zapamiętał z prezentacji więcej?
- Jak sprawić, by odbiorca przychylniej odniósł się do propozycji?
- Jak nadać prosprzedażowy charakter prezentacji?
- Storytelling
- Ramowanie
- Magiczne słowa-klucze, które zwiększają skuteczność prezentacji
3. Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem PowerPointa
- Przykłady dobrych i złych slajdów
- Proste sposoby na poprawę estetyki prezentacji
- Krok po kroku do perswazyjnego slajdu
- Triki Power Pointa
- Jak skutecznie opracowywać wykresy?
- Jak tworzyć elementy graficzne, które dopełniają przekaz?
- Sposoby konstruowania tekstów, które silniej oddziałują na odbiorcę
4. Interakcja z odbiorcą
- Jak wzbudzać sympatię już na samym początku prezentacji?
- Jak stworzyć dobrą interakcję z odbiorcami prezentacji?
- Jak skutecznie pokonywać obiekcje?
***
UWAGA W WERSJI ZAMKNIĘTEJ, DEDYKOWANEJ DLA KONKRETNEJ FIRMY POLECAMY WARIANT 2-DNIOWY.
DZIEŃ 2 - WARSZTAT
Program warsztatu:
- Zdefiniowanie odbiorcy.
- Wyznaczenie celu prezentacji.
- Analiza treści przygotowanej do prezentacji.
- Określenie głównej tezy prezentacji.
- Stworzenie struktury prezentacji.
- Opracowanie szaty graficznej prezentacji w programie PowerPoint.
- Wyznaczenie głównych motywów.
- Optymalne rozmieszczenie treści prezentacji z wykorzystaniem wszystkich narzędzi przydatnych do tego, by prezentacja była skuteczna i estetyczna.
- Analiza prezentacji pod kątem jej stopnia perswazji.
- Opracowanie domknięcia prezentacji.
- Próba prezentacji.*
- Ewaluacja próby.*
- Forma warsztatu: burza mózgów, indywidualne oraz wspólne tworzenie poszczególnych fragmentów prezentacji.
- Cel warsztatu: opracować gotową prezentację (bądź prezentacje – dla każdego z uczestników szkolenia) lub jej (ich) szczegółową strukturę.
- Wymagane: treść/kontent prezentacji (jednej dla całej grupy bądź jednej dla każdego z uczestników) oraz komputery uczestników szkolenia wyposażone w program PowerPoint.
* dotyczy warsztatu, podczas którego opracowywana jest jedna prezentacja dla całej grupy
Termin szkolenia
2018-09-17 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@kfk.pl
Trener
Piotr Garlej
Ekspert ds. prezentacji, założyciel pierwszego studia prezentacji w Polsce specjalizującego się w tworzeniu prezentacji biznesowych w oparciu o badania neuromarketingowe oraz zasady psychologii perswazji.
Działa na rynku polskim, a także – pod marką Presentations-Studio.com – na rynku brytyjskim. Praktyk, który od ponad 7 lat dostarcza skuteczne prezentacje dla agencji reklamowych, firm konsultingowych, korporacji, małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Posiada wykształcenie i doświadczenie marketingowe – pracował w agencjach reklamowych na stanowiskach menedżerksich, obecnie – niezależny ekspert i konsultant ds. prezentacji biznesowych.
Doradza firmom, jak zwiększać skuteczność komunikacji biznesowej kierowanej zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
Działa na rynku polskim, a także – pod marką Presentations-Studio.com – na rynku brytyjskim. Praktyk, który od ponad 7 lat dostarcza skuteczne prezentacje dla agencji reklamowych, firm konsultingowych, korporacji, małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Posiada wykształcenie i doświadczenie marketingowe – pracował w agencjach reklamowych na stanowiskach menedżerksich, obecnie – niezależny ekspert i konsultant ds. prezentacji biznesowych.
Doradza firmom, jak zwiększać skuteczność komunikacji biznesowej kierowanej zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.