Projektowanie do internetu: UX, UI i Figma

Data rozpoczęcia:
25 WRZEŚNIA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Klikniesz i dołączysz do szkolenia na Clickmeeting. Zapewniamy materiały szkoleniowe i CERTYFIKATY

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002

RABATY

Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej
Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

 Zarejestruj się najpóźniej do 15 września 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  •  Dla projektantów, grafików i social media managerów, którzy chcą rozwinąć kompetencje w UX/UI i Figmie
  •  Dla wszystkich, którzy projektują strony, landing page, kampanie – i chcą robić to lepiej
  •  Dla pracowników działu marketingu, które chcą tworzyć lepsze briefy i szybciej weryfikować projekty graficzne
  •  Dla osób bez doświadczenia programistycznego, które chcą tworzyć nowoczesne i responsywne projekty online

KORZYŚCI

  •  Poznasz zasady skutecznego UX i UI – dzięki którym projektowane strony, interfejsy, kreacje reklamowe, kampanie będą intuicyjne i angażujące
  •  Nauczysz się korzystać z Figmy – od podstaw po projektowanie layoutów, komponentów i animacji
  •  Dowiesz się, jak dobrać kolory, typografię i układ tak, by Twoje projekty były profesjonalne, nowoczesne, estetyczne i przyjazne dla odbiorcy

PROGRAM SZKOLENIA

1. Człowiek i urządzenie – zagadnienia UX

  • Czym jest i czym nie jest UX?
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Różnica między UX a UI
  • Zasady UX + przykłady
  • UX na stronie, sklepie, aplikacji

2. Koncepcja projektowania pod media cyfrowe

  • Nawigacja, call to action, heurystyki
  • Architektura informacji
  • Strategia treści
  • Makietowanie

3. Figma od podstaw 

  • Ogarnij to! – Figma overview

4. Projektowanie wizualne

  • Hierarchia
  • Rytm
  • Odstęp
  • Kontrast

5. Kompozycja w projektowaniu do „internetów”

  • Layout
  • Proporcja
  • Symetria i asymetria

6. Typografia

  • Dobór fontów
  • Światło
  • Łączenie stylów
  • Kontent tekstowy

7. Kolor w webdesign

  • Łączenie, zestawianie, dobór kolorów
  • Znaczenie kolorów
  • Kolor, kontrast i normy WCAG

8. Projektujemy! 

  • Box model w Figmie
  • HTML i CSS dla nie-programisty
  • Wielkości, pozycja, wartości absolutne i relatywne
  • Design system
  • UI patterns
  • Responsywność – reguły skalowania
  • Komponenty w Figmie
  • Autolayout
  • Interakcje i animacje w Figmie
  • Eksport assetów
  • Udostępnianie projektu
  • Dobre praktyki

Może Cię również zainteresować to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim:

Grafika w reklamie i psychologia designu

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy.