Data rozpoczęcia:
28 PAŹDZIERNIKA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2250 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej
Zamów szkolenie teraz, fakturę opłacisz później. Rejestruj się min. 8 dni przed szkoleniem. Pomożesz nam szybciej potwierdzić grupę. Dziękujemy!
EARLY BIRD: zgłoszenie min. 30 dni przed datą szkolenia - 5% TEAM: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 lub więcej osób - 10% UWAGA: rabaty łączą się – możesz zyskać nawet 15% zniżki!
Kameralne grupy (6–12 osób) - więcej uwagi trenera, indywidualne podejście, wymiana doświadczeń. Zapisz się zanim zabraknie miejsc!
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management, Design Thinking, Marketing doświadczeń oraz Zachowania i insighty konsumenckie.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.