Dr Agnieszka Chęś
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management, Design Thinking, Marketing doświadczeń oraz Zachowania i insighty konsumenckie.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.
Michał Dziekoński
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w Orlando (USA).
Prowadzi zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich szkoleniach adaptuje tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych.
W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, controllingu marketingowego i budżetowania, tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Artur Maciorowski
Ekspert digital marketingu, trener, konsultant i publicysta z ponad 15-letnim doświadczeniem w tworzeniu, wdrażaniu i optymalizacji strategii promocji i sprzedaży online. Współpracował z takimi markami jak Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Auchan Polska czy INFOR. W swojej pracy łączy strategiczne podejście z praktycznym warsztatem i umiejętnością przekładania celów biznesowych na skuteczne działania digitalowe. Absolwent prestiżowego programu The Chartered Institute of Marketing – Diploma in Professional Marketing oraz certyfikowanego kursu IBM Application Framework for e-business w Zurychu. Były redaktor prowadzący magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing”, a także współautor publikacji „Wskaźniki marketingowe”. Certyfikowany trener DIMAQ IAB Polska, wykładowca SGH oraz tutor przedmiotu „Digital Strategy” w programie CIM. Od kilkunastu lat prowadzi intensywne szkolenia i warsztaty z obszaru digital marketingu – zarówno dla specjalistów i menedżerów, jak i wyższej kadry zarządzającej. Przeszkolił ponad 10 000 uczestników. W Akademii Marketingu KFK prowadzi cenione szkolenia: „Marketing internetowy – promocja i reklama firmy w internecie” oraz „E-commerce – skuteczna sprzedaż online i generowanie leadów”.
Adrian Tomaszewski
Doświadczony twórca kampanii reklamowych (m.in. dla Philip Morris, IBM, Kraft, BP), z wieloletnim doświadczeniem w agencjach takich, jak Ogilvy, Young & Rubicam. Wykładowca SGH (copywriting), trener firmowy dla takich marek jak Payback, Allegro.pl, Intermarche, Wiśniowski. Pracował jako copywriter, dyrektor kreatywny i projektant – dziś łączy te kompetencje, prowadząc szkolenia z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej, grafiki w reklamie, psychologii designu oraz copywritingu sprzedażowego i biznesowego. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej i komunikacji marki. Autor książek o języku reklamy i copywritingu, prowadzi autorskie warsztaty z łączenia designu, storytellingu i AI. Certyfikowany trener EQF5 i absolwent kursu SGH & Google: AI in Business Development (2025).
Dr Beata Wentura-Dudek
Ekspertka w zakresie prawnych i podatkowych aspektów organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych, w Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z tego zakresu. Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną akcji marketingowych i ochroną danych osobowych. Doktor nauk ekonomicznych, doktorantka prawa, wykładowczyni akademicka. Absolwentka studiów podyplomowych z Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego oraz Ochrony Danych Osobowych. Autorka książki „Organizacja loterii promocyjnych w Polsce” Prelegentka konferencji branżowych, m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy. Współpracuje z agencjami reklamowymi, bankami, centrami handlowymi i firmami z różnych branż. Przeprowadziła kilkaset szkoleń i konsultacji dla firm, m.in. Totalizatora Sportowego, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Grupy Orlen SA.
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze Category Management i Product Management oraz sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Ukończyła prestiżowe szkolenia, m.in. Przywództwo i przedsiębiorczość, ze znanym Robertem Kiyosaki i jego zespołem, czy Art of Deal, z Blairem Singerem, Robertem Kiyosaki (oba w Scottsdale, Arizona, USA); Category Management z brytyjską firmą srcg (UK- Szwajcaria), Lider i Manager, Negocjacje (DOOR Polska), Sprzedaż i Zarządzanie Klientami B2B i wieloma innymi. Stale podnosi swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w różnych wydarzeniach biznesowych, konferencjach, warsztatach, webinarach, Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.
Monika Kwaśnik
Psycholog, specjalizuje się w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Od 2017 roku jest także certyfikowanym coachem ACC. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej oraz coachingowej z klientami indywidualnymi, parami i rodzinami. Jej droga zawodowa jest ścieżką ciągłego rozwoju, uczestnictwem w szkoleniach oraz w regularnych sesjach superwizyjnych. W pracy opiera się na zasadach podejścia ericksonowskiego, wierząc w pozytywną naturę ludzkich intencji, zdolność do podejmowania najlepszych decyzji w danych okolicznościach, nieuchronność zmiany i jej wartość rozwojową. Prowadzi intensywną praktykę terapeutyczną i coachingową. Prowadzi również szkolenia z tematu: mindfulness, asertywności, porozumienia bez przemocy, odporności psychicznej i rozwoju inteligencji emocjonalnej. Dowiedz się więcej: www.coachingopole.com
Przemysław Kasiura
Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. Bardzo lubiany i popularny trener, w Akademii Marketingu KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka w komunikacji biznesowej, public relations, mediach społecznościowych oraz content marketingu i copywritingu w dobie AI. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w nowoczesnym PR, strategiach social media, content marketingu i copywritingu dostosowanym do zmian technologicznych. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, content marketingu oraz skutecznej obecności marki w social mediach — pomagając firmom budować relacje, zwiększać widoczność i reagować na nowe trendy i potrzeby. Prowadzi w Warszawie własną agencję PR i marketingową - Koncept Team.
Marta Kasprzak
Ekspertka Social Media Marketingu i Mobile Video z doświadczeniem agencyjnym, współpracowała z międzynarodowymi markami, m.in. Vanish, Durex, Finish, Strepsils, Cetaphil. Obecnie trenerka i konsultantka, specjalizująca się w szkolenia z wideo marketingu i strategiach social media, doradca personal brandingu. Specjalizuje się w szkoleniach z mobile video marketingu. Trenerka z pasją do tworzenia dynamicznych treści video – realizuje filmy na TikTok i Instagram Reels od strategii, przez kreatywne pomysły, nagrania, aż po profesjonalny montaż. Na TikToku śledzi ją ponad 24 000 osób, co potwierdza jej autentyczność i umiejętność budowania zaangażowanej społeczności. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, skupiając się na biznesowym wykorzystaniu Instagrama i TikToka oraz video w strategii social media. Dzięki swojemu doświadczeniu i eksperckiej wiedzy pomaga firmom skutecznie wykorzystać potencjał nowoczesnych platform wideo.
Tomasz Bogdanowicz
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od przeszło 20 lat zawodowo związany jest z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA strategic communications, Fabryce Pomysłów oraz agencji Walk, gdzie przez ponad 6 lat piastując stanowisko m.in. Managing Partnera i Client Service Directora odpowiadał za kluczowych klientów oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. To właśnie komunikacja marketingowa, a w tym shopper marketing, stanowią specjalizację Tomasza. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych projektów dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Organizator wielu loterii promocyjnych oraz innych aktywacji konsumenckich. Trener z wieloletnim doświadczeniem oraz wykładowca na Uniwersytecie Civitas w Warszawie. Juror konkursu EFFIE. Obecnie skupiony na rozwijaniu własnej agencji reklamowej - 81/82 oraz marki wyspecjalizowanej w projektowaniu i organizacji loterii – Kotoloty.
Dagmara Kokoszka-Lassota
Ekspertka psychologii marketingu i sprzedaży, neuromarketingu oraz digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Autorka książki "Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?", wydanaej przez Onepress w marcu 2025. Specjalizuje się w psychologii mediów społecznościowych i zachowaniach konsumenckich, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe. Współpracowała przy projektach dla 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. I Love Marketing, Influencer Live, Golden Marketing Conference. Publikowała w Onet, Sukces Pisany Szminką, a jako ekspert występowała w Pytaniu na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet. Wyróżniona w rankingu „Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z psychologii sprzedaży i marketingu, strategii marketingu internetowego, pomagając firmom skuteczniej docierać do klientów.
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.
Laura Kwiatkowska
Twórczyni internetowa, specjalizująca  się w tworzeniu angażującego contentu, szczególnie wideo i montażu filmów. Zajmuje się kompleksowym procesem produkcji treści – od kreatywnego pomysłu, poprzez realizację, aż po finalny montaż, dostosowany do specyfiki mediów społecznościowych marek, twórców oraz platform. Swoje doświadczenie zdobywała przy realizacji  sesji zdjęciowych, produkcji eventowej czy też tworząc wizualne koncepcje albumów muzycznych. Pracuje w jednej z warszawskich agencji PR, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby marek i odbiorców.
Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup: Od 2008 roku związany z branżą SEO, gdzie zdobył szerokie doświadczenie w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych. Prowadził szkolenia w ramach programu Marketing Masters, a także jako trener Google w inicjatywie „Umiejętności Jutra”. Wykładowca na WSB w Gdańsku oraz współautor książki „SEObook”. Przez lata dzielił się swoją wiedzą podczas licznych warsztatów i szkoleń dla firm i instytucji, pomagając zgłębiać tajniki SEO. Współpracował przy audytach dla czołowych marek, takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje zespołem SEO w DevaGroup, gdzie odpowiada za nadzorowanie działań, tworzenie strategii oraz przygotowywanie wycen dla kluczowych projektów.
Łukasz Suchy
SEO Expert w DevaGroup. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Dla klientów przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron www, które mają na celu zwiększenie ich efektywności i widoczności.
Paweł Majewski
Ekspert do spraw marketingu i komunikacji marketingowej. Prowadzi własną firmę marketingową, zautomatyzowaną dzięki narzędziom AI. W tym obszarze przeszedł wiele szkoleń. Był wydawcą serwisu internetowego "Rzeczpospolitej" (rp.pl), a potem dziennikarzem papierowego wydania dziennika. W administracji publicznej jako podsekretarz, a potem sekretarz stanu nadzorował realizację projektów informatycznych w Ministerstwie Cyfryzacji (jedna brama do administracji - gov.pl) i Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (eDowód). Zarządzał spółkami prawa handlowego. Ukończył studia z zakresu edukacji medialnej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz studia podyplomowe w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej (Marketing i strategie marketingowe). Posiada tytuł Executive MBA w ramach studiów podyplomowych w Polskiej Akademii Nauk. Pasjonują go tematy z zakresu funkcjonowania ludzkiego mózgu i skupienia uwagi, dlatego jego szkolenia wyróżniają się interaktywnością i zaangażowaniem uczestników, by w najbardziej efektywny sposób ułatwić przyswojenie materiału.
Aleksandra Kuszewska
Specjalistka SEM w agencji DevaGroup, od 2021 roku związana zawodowo z tworzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych online. Na co dzień planuje i prowadzi skuteczne kampanie w systemach Google Ads, Meta Ads oraz Microsoft Ads, pomagając firmom realizować ich cele marketingowe. Regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas webinarów branżowych oraz w artykułach publikowanych w specjalistycznych mediach marketingowych. Pracuje zarówno z dużymi, jak i lokalnymi markami, dostosowując elastycznie strategię do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Prywatnie - pasjonatka polskich i skandynawskich kryminałów.
Krystian Kubrak
Senior SEM Specialist w DevaGroup. Od zawsze związany z digital marketingiem. Zaczynał w obszarze marketing automation, teraz zajmuje się reklamą online, w tym kampaniami Google Ads i analizą danych. Nadaje danym nowy wymiar, zmieniając liczby w proste i przyjazne do wyciągania wniosków wizualizacje. Bogate doświadczenie, ukończone studia, liczne kursy i szkolenia pozwalają mu szeroko spojrzeć na cyfrowy ekosystem, umożliwiając budowanie skutecznych kampanii łączących technologię z kreatywnością. Prywatnie miłośnik koktajli, na których prowadzi testy A/B i stale optymalizuje je pod kątem smaku.
Aleksandra Skulimowska
SEM Associate. Certyfikowana specjalistka w DevaGroup, zajmująca się tworzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads i Microsoft Ads. Łączy skuteczną reklamę z analityką danych, pomagając firmom zwiększać konwersję dzięki precyzyjnej strategii. W Akademii Marketingu KFK jest współprowadząca szkolenia Google dla początkujących - dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą przy prowadzeniu kampanii dla firm każdej wielkości.