Doświadczony trener i menedżer marketingu oraz strategii marketingowo-sprzedażowej. Przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce, realizując także międzynarodowe projekty jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Od prawie 20 lat prowadzi warsztaty i szkolenia dla menedżerów oraz specjalistów marketingu, sprzedaży i strategii – również w dużych międzynarodowych korporacjach w języku angielskim. Stworzył kilkadziesiąt strategii dla firm z różnych branż, a w jego szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób.
Jest jednym z głównych prowadzących zajęcia w programach the Chartered Institute of Marketing. Współpracuje z wiodącymi uczelniami, m.in. Akademią WSB, Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Łódzkim i Akademią Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA. W pracy szkoleniowej wykorzystuje elementy serious games, łącząc wiedzę strategiczną z praktyką biznesową.
W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, kontrollingu marketingowego, budżetowania oraz tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Ekspertka w zakresie mediów społecznościowych Social Media i influencer marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital marketingu. Swoją zawodową drogę rozpoczęła w 2015 roku, koncentrując się na dynamicznie rozwijającym się świecie mediów społecznościowych i współprac z influencerami. Do końca 2020 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych, realizując kampanie dla marek takich jak NIVEA & NIVEA MEN, Sephora, Nestlé czy Monte - łącząc kreatywność z efektywnością. Od 2021 roku związana z Lidl Polska, gdzie rozpoczęła pracę jako specjalistka ds. Social Media. Obecnie pełni rolę liderki zespołu odpowiedzialnego za strategię i realizację działań w obszarze SM oraz influencer marketingu. Prowadzi szkolenia z zakresu social media. W codziennej pracy łączy analityczne podejście z wyczuciem trendów, budując silne relacje z twórcami i skutecznie przekładając je na wartość biznesową.
Psycholog, specjalizuje się w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Od 2017 roku jest także certyfikowanym coachem ACC. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej oraz coachingowej z klientami indywidualnymi, parami i rodzinami. Jej droga zawodowa jest ścieżką ciągłego rozwoju, uczestnictwem w szkoleniach oraz w regularnych sesjach superwizyjnych. W pracy opiera się na podejściu ericksonowskim, wierząc w pozytywną naturę ludzkich intencji, nieuchronność zmiany i jej wartość rozwojową. Prowadzi intensywną praktykę terapeutyczną i coachingową, a także szkolenia z zakresu: mindfulness, asertywność, porozumienie bez przemocy, odporność psychiczna i rozwówk inteligencji emocjonalnej. Dowiedz się więcej: www.coachingopole.com