Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze Category Management i Product Management oraz sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET.
Ukończyła prestiżowe szkolenia, m.in. Przywództwo i przedsiębiorczość, ze znanym Robertem Kiyosaki i jego zespołem, czy Art of Deal, z Blairem Singerem, Robertem Kiyosaki (oba w Scottsdale, Arizona, USA); Category Management z brytyjską firmą srcg (UK- Szwajcaria), Lider i Manager, Negocjacje (DOOR Polska), Sprzedaż i Zarządzanie Klientami B2B i wieloma innymi.
Stale podnosi swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w różnych wydarzeniach biznesowych, konferencjach, warsztatach, webinarach,
Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż.
W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.