22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl
Dr Agnieszka Chęś
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management i Design Thinking.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.
Michał Dziekoński
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w Orlando (USA).
Prowadzi zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich szkoleniach adaptuje tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych.
W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, controllingu marketingowego i budżetowania, tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.
Dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska
Psycholożka społeczna i ekonomiczna, socjolożka. Wykładowca Akademii Koźmińskiego. Od ponad 10 lat szkoli indywidualnie i grupowo. Konsultuje i uczy badań marketingowych, ekomomii behawioralnej i psychologii marketingu. Łączy wiedzę akademicką i naukową z solidnym doświadczeniem biznesowy - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4P Research Mix i GfK Polonia. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Występuje na konferencjach naukowych i branżowych, współautorka książki „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta”. Współpracuje w zakresie projektów marketingowych z wielkimi korporacjami i instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z zakresu psychologii marketingu i sprzedaży, badań focusowych.
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.
Adrian Tomaszewski
Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.
Dr Beata Wentura-Dudek
Ekspertka w zakresie prawnych i podatkowych aspektów organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych. Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną akcji marketingowych i ochroną danych osobowych. Doktor nauk ekonomicznych, doktorantka prawa, wykładowczyni akademicka. Absolwentka studiów podyplomowych z Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego oraz Ochrony Danych Osobowych. Autorka książki „Organizacja loterii promocyjnych w Polsce” Prelegentka konferencji branżowych, m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy. Współpracuje z agencjami reklamowymi, bankami, centrami handlowymi i firmami z różnych branż. Przeprowadziła kilkaset szkoleń i konsultacji dla firm, m.in. Totalizatora Sportowego, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Grupy Orlen SA.
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.
Monika Kwaśnik
Psycholog, specjalizuje się w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Od 2017 roku jest także certyfikowanym coachem ACC. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej oraz coachingowej z klientami indywidualnymi, parami i rodzinami. Jej droga zawodowa jest ścieżką ciągłego rozwoju, podkreślona udziałem w szkoleniach oraz w regularnych sesjach superwizyjnych. W pracy opiera się na zasadach podejścia ericksonowskiego, głęboko wierząc w pozytywną naturę ludzkich intencji, zdolność do podejmowania najlepszych decyzji w danych okolicznościach, nieuchronność zmiany i jej wartość rozwojową. Wszystko to składa się na profesjonalną filozofię, która kieruje jej praktyką terapeutyczną i coachingową. Prowadzi szkolenia z tematu: mindfulness, asertywności, porozumienia bez przemocy, odporności psychicznej i rozwoju inteligencji emocjonalnej. Dowiedz się więcej: www.coachingopole.com
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii KFK w zakresie SEO i pozycjonowania. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Biegle posługuje się Google Ads i Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Linkhouse, Whitepress, Prestashop, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, BNP Paribas, Huawei, Samsung, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Przemysław Kasiura
Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. W Akademii KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Trener biznesowy i wykładowca akademicki – prowadzi szkolenia z zakresu strategii marketingowych, zarządzania marką, tworzenia kampanii promocyjnych i komunikacji marketingowej. Szkoliła managerów is specjalistów marketingu m.in. z dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, PZU, Santander, a także przedstawicieli administracji publicznej (Kancelaria Premiera, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miasta Warszawy). Pracowała dla ponad 100 klientów z kilkunastu branż, łącząc wiedzę strategiczną z praktyką biznesową. Prezes Fundacji Wise Future University, wspierającej psychoedukację w szkołach.
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka w komunikacji biznesowej, social mediach i content marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w content marketingu, SEO copywritingu, strategiach social media oraz wideo w marketingu. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z content marketingu, copywritingu, social media, pomagając firmom budować silne marki i skutecznie komunikować się na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Marta Kasprzak
Ekspertka Social Media Marketingu i Mobile Video z doświadczeniem agencyjnym, współpracowała z międzynarodowymi markami, m.in. Vanish, Durex, Finish, Strepsils, Cetaphil. Obecnie trenerka i konsultantka, specjalizująca się w szkolenia z wideo marketingu i strategiach social media, doradca personal brandingu. Specjalizuje się w szkoleniach z mobile video marketingu. Trenerka z pasją do tworzenia dynamicznych treści video – realizuje filmy na TikTok i Instagram Reels od strategii, przez kreatywne pomysły, nagrania, aż po profesjonalny montaż. Na TikToku śledzi ją ponad 24 000 osób, co potwierdza jej autentyczność i umiejętność budowania zaangażowanej społeczności. W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, skupiając się na biznesowym wykorzystaniu Instagrama i TikToka oraz video w strategii social media. Dzięki swojemu doświadczeniu i eksperckiej wiedzy pomaga firmom skutecznie wykorzystać potencjał nowoczesnych platform wideo.
Agnieszka Łakomiec
Specjalista w sprzedaży detalicznej z zakresu Visual Merchandisingu z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 14 lat współpracuje z wieloma markami odzieżowymi Primark, GoSport,Young Reporter, Columbia SportWear, 4F czy Witek. a także markami beauty jak Kanebo, Chanel. Twórca strategii Visual merchandisingowej oraz odświeżenia konceptu marki odzieżowej Reporter Young. Współpracuje zarówno z małymi sklepami butikowymi jak i sieciówkami odzieżowymi. W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu visual merchandisingu. Doradza klientom, jak prawidłowo aranżować sklep i planować ekspozycję towarów, a także dzieli się wiedzą z zakresu psychologii behawioralnej i psychologii zachowań konsumentów w sklepie.
Dagmara Kokoszka-Lassota
Ekspertka psychologii marketingu i sprzedaży, neuromarketingu oraz digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Autorka książki "Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?", wydanaej przez Onepress w marcu 2025. Specjalizuje się w psychologii mediów społecznościowych i zachowaniach konsumenckich, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe. Współpracowała przy projektach dla 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. I Love Marketing, Influencer Live, Golden Marketing Conference. Publikowała w Onet, Sukces Pisany Szminką, a jako ekspert występowała w Pytaniu na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet. Wyróżniona w rankingu „Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z psychologii sprzedaży i marketingu, strategii marketingu internetowego, pomagając firmom skuteczniej docierać do klientów.
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała w działach sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.
Laura Kwiatkowska
Twórczyni internetowa, specjalizująca  się w tworzeniu angażującego contentu, szczególnie wideo i montażu filmów. Zajmuje się kompleksowym procesem produkcji treści – od kreatywnego pomysłu, poprzez realizację, aż po finalny montaż, dostosowany do specyfiki mediów społecznościowych marek, twórców oraz platform. Swoje doświadczenie zdobywała przy realizacji  sesji zdjęciowych, produkcji eventowej czy też tworząc wizualne koncepcje albumów muzycznych. Pracuje w jednej z warszawskich agencji PR, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby marek i odbiorców.