Mapa Google – profil firmowy i zdobywanie klientów lokalnie (3h)

Start: 17 PAŹDZIERNIKA 2025

Czas trwania: 1 DZIEŃ

Godziny: 1:00-1:00

Lokalizacja: ONLINE

Cena: 350 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting. Po szkoleniu otrzymasz: MATERIAŁY I CERTYFIKAT

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Uwaga: rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki.

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

Napisz szkolenia@kfk.pl lub zadzwoń tel. 22 11 89 002 w godz. 9-17.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

 Szkolenie Express 3h – skondensowana dawka wiedzy, którą od razu wykorzystasz w praktyce.

Dla właścicieli lokalnych biznesów, specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych za promocję firmy i zdobywanie klientów w danym regionie.

KORZYŚCI

Dowiesz się, jak sprawić, by Twoja firma pojawiała się wyżej w wynikach lokalnych, była widoczna na mapach Google i przyciągała nowych klientów z okolicy.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Profil firmy w Google – jak go założyć i poprawnie skonfigurować.

  • Jak zwiększyć widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.

  • Reklamy lokalne w Google Maps – jak działają i kiedy je uruchomić

  • Opinie, zdjęcia, posty – jak dbać o aktywność i zaufanie klientów.

  • Dodawanie produktów i usług

Trener Marketingu

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Ekspertka w komunikacji biznesowej, public relations, mediach społecznościowych oraz content marketingu i copywritingu w dobie AI. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w nowoczesnym PR, strategiach social media, content marketingu i copywritingu dostosowanym do zmian technologicznych. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, content marketingu oraz skutecznej obecności marki w social mediach — pomagając firmom budować relacje, zwiększać widoczność i reagować na nowe trendy i potrzeby. Prowadzi w Warszawie własną agencję PR i marketingową - Koncept Team.