Data rozpoczęcia:
24 PAŹDZIERNIKA 2024
Czas trwania:
1 DZIEŃ
Godziny:
9:00-0:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
1190 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
ZAPEWNIAMY OBIAD I PRZERWY KAWOWE
Dla menedżerów, kierowników zespołu, wszystkich osób pragnących bardziej świadomie wykorzystać zarówno swój potencjał twórczy jak i zespołu; szczególnie jeśli:
krótkie wykłady przeplatane dużą ilością ćwiczeń w grupach a także analiza studiów przypadku. Studia przypadku dotyczą produktowych i procesowych innowacji biznesowych, rozwiązywania problemów biznesowych, tworzenia kultury innowacji.
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management i Design Thinking.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.