Zarządzanie i pobudzanie kreatywności zespołu

Data rozpoczęcia:
24 PAŹDZIERNIKA 2024

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-0:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
1190 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Korzyści

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie w Warszawie, 24 października

ZAPEWNIAMY OBIAD I PRZERWY KAWOWE

DLA KOGO?

Dla menedżerów, kierowników zespołu, wszystkich osób pragnących bardziej świadomie wykorzystać zarówno swój potencjał twórczy jak i zespołu; szczególnie jeśli:

  • Twoje zadania wymagają kreatywności, szukanie rozwiązywań i innowacji
  • kierujesz zespołem i chcesz poprawić jakość współpracy i generowanych pomysłów
  • kultura pracy wymaga elastyczności i adaptacji do zmian

Co zyskujesz?

  • wzmocnienie swojego potencjału kreatywnego, większa elastyczność myślenia
  • większa świadomość czym jest proces kreatywny oraz jak nim zarządzać
  • poznanie narzędzi i technik pracy nad rozwojem kreatywności własnej i współpracowników
  • poprawa efektywności spotkań
  • poznanie dobrych praktyk zespołów i przedsiębiorstw osiągających sukcesy dzięki wzmacnianiu kreatywności

Forma:

krótkie wykłady przeplatane dużą ilością ćwiczeń w grupach a także analiza studiów przypadku. Studia przypadku dotyczą produktowych i procesowych innowacji biznesowych, rozwiązywania problemów biznesowych, tworzenia kultury innowacji.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie: przebłysk boskiego geniuszu czy „twórczy mięsień”

  • kreatywność w biznesie, innowacje, szukanie rozwiązywań
  • kreatywność jako mechanizm myślowy – skojarzenia
  • kreatywność jako proces grupowy – model simplexity
  • kreatywność jako proces („flow”)
  • kreatywność a ludzki mózg – co nam mówi nauka (neuroplastyczność, daydreaming, dopamina)

2. Jak rozwijać kreatywność

  • nawyki ludzi kreatywnych i innowatorów (DNA innowatora)
  • czynniki hamujące kreatywność i jak sobie z nimi radzić
  • myślenie konwergencyjne i dywergencyjne
  • ćwiczenia i narzędzia pracy indywidualnej, m.in. wymuszanie skojarzeń
  • ćwiczenia i narzędzia pracy grupowej, m.in. burza pytań, matryca głębokiego zrozumienia
  • wykorzystanie sztucznej inteligencji

3. Kreatywność w zespole

  • różnorodność kognitywna zespołu – co pomaga a co przeszkadza
  • test auto-diagnostyczny – twoje preferencje przy rozwiązywaniu problemów
  • jak zbudować zespół z dużym potencjałem kreatywnym
  • Kaizen a kreatywność – małymi krokami do dużych pomysłów

4. Kreatywność w firmie

  • Skąd się biorą dobre pomysły w firmach?
  • Najlepsze pomysły są tam gdzie nas nie ma – i co z tym zrobić
  • Style przywództwa a kreatywność – jak dawać dobry przykład i czego możemy się nauczyć od Orkiestry Orfeusza
  • Dobre praktyki HR i organizacyjne
Trener Marketingu

Dr Agnieszka Chęś

Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management i Design Thinking.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.