22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

LinkedIn dla firm - zarządzanie kontem i tworzenie reklam

Data rozpoczęcia:
15 LIPCA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
890 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

 Zarejestruj się najpóźniej do 8 lipca 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Korzyści

  •  Poznasz różnice między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  •  Nauczysz się zarządzania profilem firmowym na LinkedIn oraz poznasz zasady publikacji treści
  •  Poznasz złożoność narzędzi LinkedIn Ads i zrozumiesz funkcje kampanii oraz precyzyjnego targetowania
  •  Rozwiniesz umiejętności w budowaniu sieci biznesowej i dotarcia do nowych klientów na LinkedIn
  •  Opanujesz umiejętność tworzenia angażujących treści 
  •  Nauczysz się monitorować i oceniać skuteczność kampanii reklamowych na LinkedIn

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Organiczna i płatna komunikacja na Linkedin

  • Zrozumienie najważniejszych różnic między organiczną i płatną komunikacją na LinkedIn
  • Poznanie wartości i warunki używania komunikacji organicznej
  • Optymalizuj strategie publikacji postów dla zwiększenia zasięgu i zaangażowania użytkowników
  • Ogólne wskazówki dotyczące tworzenia angażujących treści na LinkedIn
  • Sztuczna Inteligencja (AI) i LinkedIn: mądrze wykorzystuj sztuczną inteligencję w postach i reklamach

Moduł 2: Budowanie obecności firmy na LinkedIn

  • Odkryj kluczowe funkcje stron firmowych na LinkedIn i wykorzystaj je do budowy marki
  • Strona firmy (company page) vs. ShowCase Page: wybieranie odpowiedniego formatu
  • Zasady publikacji treści, częstotliwość i skuteczne wykorzystanie hashtagów
  • Analiza skuteczności działań firmowych na LinkedIn

Moduł 3: Techniczne aspekty LinkedIn Ads

  • Poznaj funkcje i kokpitu narzędzia LinkedIn Ads.
  • Zrozum techniczne aspekty i funkcjonalności LinkedIn Ads dla efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi
  • Różne modele rozliczeń dla kampanii reklamowych na LinkedIn

Moduł 4: Reklama na LinkedIn

  • Definiowanie celów reklamowych na LinkedIn
  • Strategie budżetowania dla kampanii na LinkedIn
  • Skuteczne ukierunkowywanie grup docelowych
  • Opcje miejsc na reklamy na LinkedIn
  • Tworzenie kreatywnych treści i unikanie powszechnych błędów

Moduł 5: Pomiar skuteczności kampanii

  • Kluczowe wskaźniki skuteczności i ich miary opłacalności
  • Określanie, kiedy reklama jest efektywna

Moduł 6: Studia przypadków i inspiracje dla Twoich kampanii. Rekomendacje trenera.

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Trener Marketingu

Przemysław Kasiura

Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. W Akademii KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.