Firma na LinkedIn - zarządzanie profilem firmowym i kontem reklamowym

Start: 28 LISTOPADA 2025

Czas trwania: 1 DZIEŃ

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja: ONLINE

Cena: 890 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting - klikasz i dołączasz do szkolenia (bez logowania i zakładania konta). Po szkoleniu otrzymasz: materiały i certyfikat

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

beata@kfk.pl    22 1189 002 (9-17)

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

  Zapisz się do 24 listopada. Liczba dostępnych miejsc: 2.

Grupa docelowa szkolenia:


  •  Specjaliści ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialni za prowadzenie strony firmowej na LinkedIn
  •  Osoby zarządzające reklamami i budżetami kampanii B2B w LinkedIn Ads
  •  Pracownicy agencji marketingowych planujący i realizujący kampanie dla klientów B2B
  •  Właściciele małych i średnich firm chcący zbudować silną obecność marki na LinkedIn
  •  Każdy, kto chce efektywnie łączyć treści organiczne i płatne na LinkedIn, by generować leady i budować relacje biznesowe

KORZYŚCI

  •  Poznasz różnice między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  •  Nauczysz się zarządzania profilem firmowym na LinkedIn oraz poznasz zasady publikacji treści
  •  Poznasz złożoność narzędzi LinkedIn Ads i zrozumiesz funkcje kampanii oraz precyzyjnego targetowania
  •  Rozwiniesz umiejętności w budowaniu sieci biznesowej i dotarcia do nowych klientów na LinkedIn
  •  Nauczysz się monitorować i oceniać skuteczność kampanii reklamowych na LinkedIn

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Organiczna i płatna komunikacja na Linkedin

  • Zrozumienie najważniejszych różnic między organiczną i płatną komunikacją na LinkedIn w kontekście marketingu B2B
  • Poznanie wartości i warunki używania komunikacji organicznej
  • Optymalizuj strategie publikacji postów dla zwiększenia zasięgu i zaangażowania użytkowników
  • Ogólne wskazówki dotyczące tworzenia angażujących treści na LinkedIn
  • Sztuczna Inteligencja (AI) i LinkedIn: mądrze wykorzystuj sztuczną inteligencję w postach i reklamach

Moduł 2: Budowanie obecności firmy na LinkedIn

  • Odkryj kluczowe funkcje stron firmowych na LinkedIn i wykorzystaj je do budowy marki B2B w marketingu
  • Strona firmy (company page) vs. ShowCase Page: wybieranie odpowiedniego formatu
  • Zasady publikacji treści, częstotliwość i skuteczne wykorzystanie hashtagów
  • Analiza skuteczności działań firmowych na LinkedIn

Moduł 3: Techniczne aspekty LinkedIn Ads

  • Poznaj funkcje i kokpitu narzędzia LinkedIn Ads.
  • Zrozum techniczne aspekty i funkcjonalności LinkedIn Ads dla efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi
  • Różne modele rozliczeń dla kampanii reklamowych na LinkedIn

Moduł 4: Reklama na LinkedIn

  • Definiowanie celów reklamowych na LinkedIn
  • Strategie budżetowania dla kampanii na LinkedIn
  • Skuteczne ukierunkowywanie grup docelowych
  • Opcje miejsc na reklamy na LinkedIn
  • Tworzenie kreatywnych treści i unikanie powszechnych błędów

Moduł 5: Pomiar skuteczności kampanii

  • Kluczowe wskaźniki skuteczności i ich miary opłacalności
  • Określanie, kiedy reklama jest efektywna

Moduł 6: Studia przypadków i inspiracje dla Twoich kampanii. Rekomendacje trenera.

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:

Social Media Manager – Facebook, Instagram, YouTube i video
Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu
Content marketing oraz SEO copywriting z AI

Trener Marketingu

Przemysław Kasiura

Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. Bardzo lubiany i popularny trener, w Akademii Marketingu KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.