Data rozpoczęcia:
11 WRZEŚNIA 2025
Czas trwania:
1 DZIEŃ
Godziny:
1:00-1:00
Lokalizacja:
ONLINE
Cena:
950 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
Ze szkolenia skorzystają wszyscy zainteresowani budowaniem silnych relacji przedsiębiorstwa i marki z klientami poprzez unikalne doświadczenia, w szczególności:
Na szkoleniu dowiesz się:
FORMA SZKOLENIA
Elementy wykładu z wykorzystaniem treści multimedialnych, analiza przykładów i problemowych studiów przypadku, dyskusja, praca warsztatowa w grupach (m.in.: ćwiczenia projektowania doświadczeń)
Ćwiczenie: Twoja marka oczami zmysłów – tworzymy mapę sensoryczną
Ćwiczenie: Analiza zachowań klientów z wykorzystaniem poznanych koncepcji
Ćwiczenie: zaprojektuj doświadczenie, które zapamięta Twój klient
Ćwiczenie: stworzenie pierwszego skryptu do ambient media
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management i Design Thinking.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.