22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Negocjacje handlowe w praktyce

Data rozpoczęcia:
22 MAJA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2150 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Korzyści

PROGRAM SZKOLENIA


EFEKTY SZKOLENIA

  • Zmienisz swój sposób przygotowania do procesu negocjacyjnego
  • Nauczysz się prowadzić efektywne rozmowy handlowe, wykorzystując odpowiednie taktyki i procedury negocjacyjne.
  • Dowiesz się, jak skutecznie argumentować oraz bronić swoich interesów
  • Poprawisz komunikację i współpracę w sytuacjach konfliktowych
  • Nauczysz się unikać frustracji podczas rozmów z trudnymi partnerami
  • Zrozumiesz różnych modele i strategie negocjacyjne
  • Praktycznie zastosujesz zdobytą wiedzy w symulacjach i ćwiczeniach podczas szkolenia

W trakcie szkolenia Uczestnicy wykonają testy, aby poznać swój styl negocjacyjny. Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniu – symulacji sytuacji negocjacyjnej, którą następnie omówimy wraz z wnioskami.

1. Różnice między negocjacjami a innymi formami komunikacji

2. Rola negocjacji

  • aktywne słuchanie i zadawanie pytań
  • podkreślanie korzyści dla drugiej strony
  • budowanie zaufania i wpływanie na decyzje drugiej strony

3. MODELE NEGOCJACJI

Harwardzki model negocjacji według Fisher i Ury

  • Cztery zasady negocjacji Harwardzkich
  • Przykłady zastosowania w praktyce

Schemat kooperatywnych rozmów konfliktowych wg Karla Berkela

  • Opis modelu
  • Techniki i strategie

Model Thomasa Gordona

  • Zasady i założenia
  • Przykłady praktycznych zastosowań

Model wg Lutza Schwabischa i Martina Siemsa

  • Omówienie modelu
  • Zastosowanie w różnych kontekstach negocjacyjnych

4. Kompetencje negocjatora

  • Kluczowe umiejętności i cechy
  • Jak rozwijać kompetencje negocjacyjne

5. Typy osobowości, typy negocjatorów

  • Analiza różnych typów osobowości
  • Typologia negocjatorów i ich strategie

6. Komunikacja w negocjacjach

  • Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Techniki skutecznej komunikacji
  • Aktywne słuchanie

7. Style negocjacyjne

  • Przegląd różnych stylów negocjacyjnych
  • Zalety i wady każdego stylu

8. Mój styl negocjacyjny – jakim jestem negocjatorem

  • Testy diagnostyczne
  • Analiza wyników i indywidualne wnioski

9. Zanim zaczniesz negocjować

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Badanie potrzeb i celów obu stron

10. Przygotowanie do negocjacji

  • Tworzenie planu negocjacji
  • Określenie celów i priorytetów

11. BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement)

  • Definicja i znaczenie BATNA
  • Jak zidentyfikować i ocenić swoją BATNA

12. Strategie i taktyki

  • Przegląd różnych strategii negocjacyjnych
  • Taktyki negocjacyjne i ich zastosowanie

13. Gry i techniki negocjacyjne

  • Symulacje i odgrywanie ról
  • Analiza wybranych technik negocjacyjnych

14. Trudne sytuacje w negocjacjach

  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
  • Strategie rozwiązywania konfliktów

15. Q&A i dyskusja, podsumowanie i wnioski

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Dyskusja na temat doświadczeń uczestników
Trener Marketingu

Hanna Adamiak

Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.