AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK
Nowe szkolenia. Nowe programy. Nowi trenerzy. Lepszy wybór
Data rozpoczęcia:
22 MAJA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2150 PLN netto +23% VAT
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
W trakcie szkolenia Uczestnicy wykonają testy, aby poznać swój styl negocjacyjny. Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniu – symulacji sytuacji negocjacyjnej, którą następnie omówimy wraz z wnioskami.
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.