22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Pricing w praktyce - warsztat ustalania cen

Data rozpoczęcia:
23 MAJA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
1190 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  •  Szkolenie skierowane jest do specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, trade marketingu (marketingu handlowego) oraz rozwoju biznesu. 
  •  To szkolenie przeznaczone jest dla osób, którzy aktywnie uczestniczą w procesie kształtowania cen i tworzenia polityki cenowej lub pełnią rolę kluczowego ogniwa w komunikacji cenowej z otoczeniem.

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 16 maja 2025. Dziękujemy.

Korzyści

  •  Odkryjesz, że cena jest wynikiem wielu istotnych elementów i celów, a to Ty podejmiesz decyzje, które z nich są kluczowe dla Twojego biznesu
  •  Dowiesz się, że na postrzeganie ceny przez otoczenie wpływa szereg czynników, nauczymy Cię ich identyfikować i zaprezentujemy narzędzia, dzięki którym nawet wyższe ceny mogą być akceptowalne
  •  Zapoznasz się z różnymi strategiami cenowymi i sposobami ustalania cen - dowiesz się, kiedy stosować poszczególne podejścia oraz jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji
  •  Rozwiążesz wiele realnych studiów przypadków, co przygotuje Cię do podejmowania trafnych decyzji w obszarze cen zarówno na poziomie zarządzania produktem, jak i kategorią produktową
  •  Na konkretnych przykładach nauczysz się, jak unikać popełniania błędów w przyszłości oraz jakie rozwiązania przynoszą realne efekty.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Czym jest cena dla klienta a czym dla przedsiębiorcy

  • Pojęcia w pricingu: cena, polityka cenowa, strategia cenowa
  • Marża i narzut - różnice
  • Elementy, które kształtują ceny i wpływają na ich odbiór z perspektywy różnych uczestników rynku
  • Zasada 3C w ustalaniu cen

2. Warsztat – ustalanie ceny dla wybranego produktu

  • 12 kroków do udanej strategii cenowej
  • Zespołowa analiza założeń i propozycji cenowych
  • Prezentacja ceny przed zespołem handlowym, managerem, zarządem

3. Komunikacja w obszarze cen

  • Komunikacyjna rola ceny
  • Dlaczego nasze produkty mają takie ceny – komunikacja marketingu z zespołami handlowymi
  • Komunikacja z klientami zewnętrznymi podczas wprowadzania produktu i wdrażania polityki cenowej
  • Komunikacja zmian cenowych

4. Polityka cenowa w firmie

  • Jakie firmy mają politykę cenową a jakie nie
  • Przykłady tzw. inteligentnych polityk cenowych
  • Idealny opiekun cen
  • Sposoby na zmianę polityki cenowej w organizacji
  • Mój plan na zmianę

5. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

Trener Marketingu

Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała w działach sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.