Data rozpoczęcia:
18 WRZEŚNIA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
ONLINE
Cena:
1450 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Klikniesz i dołączysz do szkolenia na Clickmeeting
Zamów szkolenie teraz, fakturę opłacisz później. Rejestruj się min. 8 dni przed szkoleniem. Pomożesz nam szybciej potwierdzić grupę. Dziękujemy!
EARLY BIRD: zgłoszenie min. 30 dni przed datą szkolenia - 5% TEAM: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 lub więcej osób - 10% UWAGA: rabaty łączą się – możesz zyskać nawet 15% zniżki!
Kameralne grupy (6–12 osób) - więcej uwagi trenera, indywidualne podejście, wymiana doświadczeń. Zapisz się zanim zabraknie miejsc!
Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Moduł 1: Optymalizacja i pozycjonowanie – różnice, cele, najważniejsze działania
Ćwiczenia na podstawie case studies
Moduł 2: Techniczne SEO – jak poprawić stronę, by Google ją lubiło
Ćwiczenia na podstawie case studies
Moduł 3: Link Building - paliwo dla strony
Ćwiczenia na podstawie case studies
Moduł 4: Content marketing - stań się ekspertem w swojej dziedzinie
Ćwiczenia na podstawie case studies
Moduł 5: Frazy kluczowe - daj się znaleźć swoim klientom
Ćwiczenia na podstawie case studies
Moduł 6: Performance SEO - mierz, badaj, sprawdzaj
Ćwiczenia na podstawie case studies
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu KFK w zakresie SEO i pozycjonowania. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Biegle posługuje się Google Ads i Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Linkhouse, Whitepress, Prestashop, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, BNP Paribas, Huawei, Samsung, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.