AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

SEO - pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Data rozpoczęcia:
22 MAJA

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1450 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE: 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Korzyści

PROGRAM SZKOLENIA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

OPINIE O SZKOLENIU:

  • To szkolenie było najbardziej kompleksowym i wartościowym szkoleniem z zakresu SEO oraz contentu, na jakim byłam, a mam ich za sobą już co najmniej kilka. Cały program był bardzo spójny, zakres obszarów jakie p. Bartek poruszał szeroki i przede wszystkim było dużo praktyki, na czym najbardziej mi zależało. Prowadzący ma ogromną wiedzę i z zaangażowaniem nam ją przekazywał. Jestem bardzo zadowolona. (Katarzyna K. Cosibella)
  • Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Pełne praktycznej wiedzy i wskazówek. Świetny prowadzący. Poleciłbym szkolenie każdemu, kto chce poznać podstawy SEO. (Karol, freelancer)
  • Szkolenie przeprowadzone przez Bartka było bardzo profesjonalne. Super atmosfera towarzyszyła nam przez całe szkolenie... masa ciekawych informacji odnośnie marketingu w internecie wzbogaciły moją wiedzę, którą wykorzystam w praktyce by doskonalić swoje umiejętności. Forma oraz sposób w jaki Bartek prowadzi szkolenia jest imponujący... Niezwykłe podejście oraz ogromna wiedza, jaką posiada sprawiły, że nauka była przyjemna. (Karina Saran, dyrektor ds. marketingu, Saba Sp. z o.o.)

KORZYŚCI

  • Zrozumienie zasad działania SEO - poznanie podstawowych zasad i technik SEO, optymalizacja słów kluczowych, budowanie linków
  • Praktyczne umiejętności - podczas szkolenia wykonasz wiele ćwiczeń i zadań, które umożliwiają praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy
  • Poznasz najnowsze trendy, narzędzia oraz jak zmieniają się algorytmy i jak adaptować zmiany 
  • Dowiesz się, jak poprawić widoczność stronyz w wynikach wyszukiwania, co wpłynie na zwiększeniem ruchu i konwersji
  • Będziesz mógł samodzielnie pozycjonować i optymalizować swoją stronę www

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Specjalistów marketingu i specjalistów ds. e-commerce
  • Osób prowadzących własne strony internetowe, blogi lub portfolio artystyczne
  • Właścicieli małych firm
  • Freelancerów i specjalistów ds. marketingu cyfrowego
  • Osób związanych z tworzeniem treści: copywriterów, redaktorów, osób zarządzających stronami www, grafików i innych twórców treści
  • Webdesingerów

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: SEO - od czego zacząć naukę pozycjonowania

  • Pozycjonowanie a optymalizacja
  • SEO dla sklepów internetowych
  • SEO dla firm usługowych
  • SEO dla firm produkcyjnych

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 2: Techniczne SEO - czyli co w kodzie piszczy

  • Szybkość ładowania się strony
  • Przekierowania 301-307, 404
  • Monitoring stanu indeksowania
  • Mapa witryny
  • Obsługa na urządzeniach mobilnych
  • Nagłówki H1-H5
  • Nazwy i atrybuty ALT grafik

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 3: Link Building - paliwo dla strony

  • Linki zewnętrzne z własnej bazy serwisów
  • Artykuły sponsorowane
  • Marketing szeptany
  • Fora dyskusyjne, grupy, katalogi
  • Wskaźniki Trust Flow, Citation Flow, Domain Rating

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 4: Content marketing - stań się ekspertem w swojej dziedzinie

  • Tworzenie wartościowych treści pod kątem SEO
  • Plany contentowe dla strefy blogowej
  • Topical Authority
  • Chat GPT i rola AI w tworzeniu treści

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 5: Frazy kluczowe - daj się znaleźć swoim klientom

  • Stworzenie listy fraz strategicznych
  • Analiza konkurencji pod względem fraz kluczowych
  • Monitoring fraz kluczowych
  • Wzmocnienie fraz kluczowych z potencjałem zasięgiem
  • Frazy Long Tail (tzw. długiego ogona)

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 6: Performance SEO - mierz, badaj, sprawdzaj

  • Analiza skuteczności serwisu - Google Analytics
  • Analiza trendów wyszukiwań fraz - Google Trends
  • Analiza fraz kluczowych - Senuto
  • Monitoring linków zewnętrznych - Ahrefs/ Majestic
  • Monitoring stanu indeksowania - Google Search Console

Ćwiczenia na podstawie case studies

Trener Marketingu

Bartłomiej Lewicki

Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii KFK w zakresie SEO i pozycjonowania. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Biegle posługuje się Google Ads i Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Linkhouse, Whitepress, Prestashop, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, BNP Paribas, Huawei, Samsung, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.