Zarządzanie cenami w różnych kanałach sprzedaży

Data rozpoczęcia:
15 LIPCA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
1050 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie skierowane jest do specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, trade marketingu (marketingu handlowego) oraz rozwoju biznesu, którzy aktywnie uczestniczą w procesie kształtowania cen i tworzenia polityki cenowej lub pełnią rolę kluczowego ogniwa w komunikacji cenowej z otoczeniem.

  •  Managerowie i specjaliści ds. pricingu – osoby zajmujące się ustalaniem cen i strategią cenową w firmach
  •  Dyrektorzy i managerowie sprzedaży – osoby odpowiedzialne za politykę cenową, rabaty i negocjacje z klientami
  •  Marketing Managerowie i Brand Managerowie – specjaliści, którzy chcą lepiej dostosować ceny do wartości marki i segmentów klientów
  •  Właściciele firm i managerowie e-commerce – osoby, które podejmują decyzje cenowe i chcą optymalizować rentowność

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 7 lipca. Dziękujemy.

Korzyści

  •  Lepsze decyzje cenowe – poznasz strategie cenowe dostosowane do różnych modeli biznesowych, co pozwoli Ci skutecznie zarządzać ceną w firmie
  •  Skuteczniejsze zarządzanie polityką rabatową – nauczysz się ograniczać niekorzystne rabaty i stosować strategie, które zwiększają marżę
  •  Zrozumienie psychologii cen – dowiesz się, jak klienci postrzegają ceny i jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne, by zwiększyć skuteczność ofert
  •  Przećwiczysz różne techniki zarządzania cenami, nauczysz się, jak skutecznie reagować w różnych sytuacjach, nie polegając jedynie na ciągłych obniżkach cen
  •  Praktyczne podejście i case studies – przeanalizujesz realne przykłady strategii cenowych z różnych rynków i nauczysz się stosować je w swojej firmie

PROGRAM SZKOLENIA

1. Trendy i wyzwania w zarządzaniu cenami

  • Zmiany w funkcjonowaniu biznesów
  • Odpowiedzialność za ceny w organizacji – podział ról
  • Przekonania ludzkie jako siła napędowa lub bloker działań cenowych

2. Strategie cenowe w tradycyjnych kanałach sprzedaży i e-commerce

  • Czym jest strategia i dlaczego się ich boimy
  • Strategia oparta na wartości – sposoby tworzenia wartości
  • Strategie w oparciu o klienta
  • Strategie w oparciu o konkurencję
  • Cechy wygrywających strategii cenowych
  • Case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych

3. Strategie w zarządzaniu cenami

  • Strategie w dobie kryzysu i inflacji
  • Przejęcie marki przez nowego właściciela i reaktywowanie marki
  • Polityka rabatowa i sposoby na ograniczanie rabatów
  • Strategiczne obniżki cen a regularne rabatowanie
  • Nieszablonowe sposoby na zarządzanie ceną w fazie schyłkowej produktu

4. Psychologia w zarządzaniu cenami

  • Znaczenie mechanizmów psychologicznych
  • Praktyczne triki wzmacniające cenę poparte przykładami (kotwice cenowe, wysokość rabatów, magia środka, itp.)
Trener Marketingu

Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała w działach sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.