TikTok marketig dla firm i instytucji - warsztat tworzenia video

Data rozpoczęcia:
17 LIPCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-17:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2000 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Do kogo kierowane jest szkolenie?

  •  Specjalistów ds. marketingu i social media w firmach i instytucjach, którzy chcą skutecznie wykorzystać TikTok do budowania wizerunku marki i angażowania odbiorców
  •  Osób odpowiedzialnych za promocję marek, produktów i usług w social media – zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. angażować odbiorców i budować społeczność online
  •  Działów PR i komunikacji w firmach i instytucjach, które chcą prowadzić nowoczesną, dynamiczną komunikację na TikToku
  •  Przedstawicieli organizacji i instytucji publicznych, którzy planują wykorzystać TikTok do działań informacyjnych i edukacyjnych
  •  Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą efektywnie wykorzystać potencjał mobile video marketingu

 Zarejestruj się najpóźniej do 8 lipca 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Korzyści

Na szkoleniu dowiesz się: 

  •  jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
  •  dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  •  jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  •  jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  •  dowiesz się, jak praktycznie tworzyć video (warsztat) i reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  •  jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii 

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Strategia i działania marketingowe na TikTok

1. Wprowadzenie do TikTok marketingu dla firm

  • Jak TikTok ewoluował i dlaczego warto go wykorzystać w strategii marki
  • Różnice między TikTokiem a innymi platformami social media.
  • Kim są użytkownicy TikToka i jak dobierać grupę docelową?

2. Tworzenie profilu firmowego na TikToku

  • Jak założyć i zoptymalizować konto biznesowe?
  • Jakie funkcje konta firmowego pomagają w promocji marki?

3. Tworzenie treści na TikToka – strategia dla firm

  • Jak opracować strategię treści dostosowaną do brandingu i celów biznesowych?
  • Jakie formaty sprawdzają się najlepiej w komunikacji firmowej?
  • Przykłady udanych działań firm i instytucji publicznych.

4. Skuteczne techniki marketingowe na TikToku

  • Jak zwiększyć zasięgi organiczne bez płatnych reklam?
  • Jak działa algorytm TikToka i jak go wykorzystać w promocji?
  • Sposoby na zaangażowanie społeczności i zwiększenie interakcji

5. TikTok Ads – skuteczna reklama na TikToku

  • Jakie formaty reklamowe oferuje TikTok (In-Feed Ads, Spark Ads, TopView, Branded Hashtag Challenge, Branded Effects)?
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę video, która angażuje użytkowników? Case studies
  • Targetowanie reklam – jak dotrzeć do odpowiednich odbiorców?
  • Budżet i optymalizacja kampanii – jak nie przepalać budżetu?

Dzień 2: Praktyczne umiejętności – nagrywanie video telefonem i montaż

6. Nagrywanie i montaż video na TikToka – praktyczny warsztat

  • Jak nagrywać profesjonalne video telefonem – ustawienia, światło, dźwięk.
  • Jak nagrywać dynamiczne, angażujące materiały firmowe?
  • Warsztat – nagrywamy i analizujemy materiały video

7. Montaż video – TikTok i zewnętrzne aplikacje

  • Jak korzystać z narzędzi montażowych bezpośrednio w TikToku.
  • Najlepsze aplikacje do montażu video (CapCut, VN, InShot) – jak ich używać?
  • Dodawanie napisów, efektów i dźwięków, które zwiększają zaangażowanie

8. Analiza wyników i optymalizacja działań

  • Jak analizować dane i sprawdzać skuteczność postów?
  • Jakie wskaźniki (KPI) są najważniejsze w strategii TikToka dla firm?
  • Jak dopasowywać treści do zmieniających się trendów?

9. Case studies i najlepsze praktyki marketingu na TikToku

  • Przegląd udanych kampanii firm i instytucji publicznych.
  • Co sprawia, że niektóre marki osiągają sukces na TikToku?
  • Jak unikać typowych błędów w komunikacji marki?

10. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów


Trener Marketingu

Marta Kasprzak

Ekspertka Social Media Marketingu i Mobile Video z doświadczeniem agencyjnym, współpracowała z międzynarodowymi markami, m.in. Vanish, Durex, Finish, Strepsils, Cetaphil. Obecnie trenerka i konsultantka, specjalizująca się w szkolenia z wideo marketingu i strategiach social media, doradca personal brandingu. Specjalizuje się w szkoleniach z mobile video marketingu. Trenerka z pasją do tworzenia dynamicznych treści video – realizuje filmy na TikTok i Instagram Reels od strategii, przez kreatywne pomysły, nagrania, aż po profesjonalny montaż. Na TikToku śledzi ją ponad 24 000 osób, co potwierdza jej autentyczność i umiejętność budowania zaangażowanej społeczności. W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, skupiając się na biznesowym wykorzystaniu Instagrama i TikToka oraz video w strategii social media. Dzięki swojemu doświadczeniu i eksperckiej wiedzy pomaga firmom skutecznie wykorzystać potencjał nowoczesnych platform wideo.