Start: 04 LISTOPADA 2025
Koniec: 18 GRUDNIA 2025
Czas trwania: 6 DNI
Godziny: 9:00-16:00
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 5750 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. ZAPEWNIAMY: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%
Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
beata@kfk.pl 22 1189 002 (9-17)
Szkolenie rozpoczyna się 1,5-godzinnym spotkaniem online (intro), które pozwala trenerkom i uczestnikom poznać się oraz przygotować do pracy warsztatowej.
Każda z trenerek prowadzi część programu, a na zakończenie – w oddzielnym terminie – odbywa się 1,5-godzinny egzamin, którego zdanie potwierdza zdobycie praktycznych kompetencji Trade Marketing Managera. Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia Programu Premium.
To szkolenie premium przeznaczone jest dla firm, które chcą rozwijać kompetencje swoich specjalistów marketingu i sprzedaży.
Udział w programie zapewnia organizacji ekspertów gotowych do prowadzenia skutecznych działań trade marketingowych, budowania lepszej współpracy z partnerami biznesowymi i zwiększania efektywności sprzedaży.
Podsumowanie i wdrożenie
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.
Ekspertka w obszarze Category Management i Product Management oraz sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych i mediacjach z trudnym klientem, a także w rozwijaniu portfolio produktów i budowaniu długofalowych relacji z partnerami biznesowymi. Posiada doświadczenie w projektach łączących Customer Experience z praktyką zarządzania klientami i zespołami. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Ukończyła prestiżowe szkolenia, m.in. Przywództwo i przedsiębiorczość z Robertem Kiyosakim i jego zespołem czy Art of Deal z Blairem Singerem i Robertem Kiyosakim (Scottsdale, Arizona, USA), Category Management (SRCG UK–Szwajcaria), Lider i Manager, Negocjacje (DOOR Polska), Sprzedaż i Zarządzanie Klientami B2B oraz wiele innych. Z powodzeniem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, a także programy rozwijające kompetencje menedżerów w obszarze Customer Experience i mediacji w relacjach z klientami.