Data rozpoczęcia:
03 WRZEŚNIA 2025
Czas trwania:
1 DZIEŃ
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
1250 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i obiady w restauracji
Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002
Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10% Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!
Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.
FORMA SZKOLENIA
Krótkie elementy wykładu z prezentacją wyników badań i teorii, omówienie studiów przypadku, dyskusja, ćwiczenia - praca w grupach pozwalająca na praktyczne wykorzystanie teorii. Uczestnicy są aktywnie zaangażowani podczas całego szkolenia.
Dyskusja o studiach przypadku. Dlaczego proste komunikaty działają lepiej?
Dyskusja o studiach przypadku, ćwiczenia
Ćwiczenie w grupach z wykorzystaniem narzędzia „mapa zachowania” - zaprojektowanie „idealnego otoczenia zakupowego”.
Ćwiczenie: projektowanie komunikatu z wykorzystaniem wybranej heurystyki.
Ćwiczenie w grupach: zaprojektowanie sytuacji pod pożądane zachowanie konsumenta z wykorzystaniem wybranego modelu.
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management, Design Thinking, Marketing doświadczeń oraz Zachowania i insighty konsumenckie.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.