Data rozpoczęcia:
03 WRZEŚNIA 2025
Czas trwania:
1 DZIEŃ
Godziny:
9:00-17:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
1150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
FORMA SZKOLENIA
Krótkie elementy wykładu z prezentacją wyników badań i teorii, omówienie studiów przypadku, dyskusja, ćwiczenia - praca w grupach pozwalająca na praktyczne wykorzystanie teorii. Uczestnicy są aktywnie zaangażowani podczas całego szkolenia.
Dyskusja o studiach przypadku. Dlaczego proste komunikaty działają lepiej?
Dyskusja o studiach przypadku, ćwiczenia
Ćwiczenie w grupach z wykorzystaniem narzędzia „mapa zachowania” - zaprojektowanie „idealnego otoczenia zakupowego”.
Ćwiczenie: projektowanie komunikatu z wykorzystaniem wybranej heurystyki.
Ćwiczenie w grupach: zaprojektowanie sytuacji pod pożądane zachowanie konsumenta z wykorzystaniem wybranego modelu.
Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management i Design Thinking.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.