Start: 02 GRUDNIA 2025
Czas trwania: 1 DZIEŃ
Godziny: 9:00-16:00
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 1150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. ZAPEWNIAMY: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%
Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
beata@kfk.pl 22 1189 002 (9-17)
Krótkie części wykładowe + ćwiczenia, analiza case studies i praca warsztatowa – uczestnicy są aktywnie zaangażowani przez cały czas trwania szkolenia.
Dyskusja i case studies: dlaczego proste komunikaty działają najlepiej?
Dyskusja i ćwiczenia na przykładach
Ćwiczenie: mapa zachowań klienta - jak zaprojektować otoczenie sprzyjające zakupom
Ćwiczenie: jak projektować komunikaty, które uwzględniają te mechanizmy
Ćwiczenie: projektowanie sytuacji, która skłania klienta do zakupu
Trener biznesu, menedżer projektów marketingowych, m.in. strategii customer experience management (CX), facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - Design Thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management oraz Zachowania i insighty konsumenckie - "Dlaczego klienci kupują? Jak zrozumieć klientów i wpływać na ich wybory". Jest wykładowcą w The Paris School of Business we Francji, a także profesorem i badaczem na Uniwersytecie WSB Merito.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności. Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Zarządu SIETAR Polska - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Orange, T-Mobile, Oman Airport Management Company.