AI w marketingu i pracy kreatywnej ✳️ BESTSELLER

Start: 21 LISTOPADA 2025

Czas trwania: 1 DZIEŃ

Godziny: 9:00-15:00

Lokalizacja: ONLINE

Cena: 890 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting - klikasz i dołączasz do szkolenia (bez logowania i zakładania konta). Po szkoleniu otrzymasz: materiały i certyfikat

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

beata@kfk.pl    22 1189 002 (9-17)

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

UWAGA: aby korzystać z narzędzi prezentowanych podczas szkolenia, nie musisz mieć wersji płatnych. Możesz korzystać z wersji darmowych, a po szkoleniu sam/a zdecydujesz czy warto zainwestować kilkadziesiąt złotych miesięcznie, aby korzystać z pełni funkcji i usprawnić codzienne działania marketingowe.

Narzędzia / programy AI używane podczas szkolenia:

Perplexity, Chat GPT, Gamma, MidJourney, Freepik, Leonardo, ElevenLabs, RunwayML, KlingAI, Hedra

KORZYŚCI

  •   Wykorzystaj AI w marketingu i designie, aby pracować szybciej, skuteczniej i bardziej kreatywnie
  •  Poznaj narzędzia, które pomogą Ci generować pomysły, tworzyć prezentacje, grafiki i treści, oszczędzając czas i energię, a Ty skupisz się na tym, co naprawdę ważne
  •  Zobacz, jak sztuczna inteligencja może stać się Twoim codziennym wsparciem w realizacji projektów marketingowych i reklamowych
  •  Pracuj lepiej, rozwijaj swoją kreatywność i zdobywaj przewagę dzięki praktycznemu wykorzystaniu AI

PROGRAM SZKOLENIA

1. AI jako wsparcie kreatywności

Przegląd narzędzi AI do pracy projektowej

  • Wprowadzenie do najważniejszych rozwiązań:
    generatory obrazów
    asystenci copywritingu
    narzędzia do automatycznego tworzenia layoutów i projektów graficznych

Integracja AI w procesach kreatywnych

  • Jak wykorzystać AI na różnych etapach projektów – od koncepcji po realizację
  • Przykłady i inspiracje z zakresu zastosowań AI w marketingu

AI jako efektywny pomocnik w codziennej pracy

  • generowanie pomysłów i tworzenie koncepcji
  • streszczanie i analiza dokumentów
  • pisanie skutecznych promptów

2. Projektowanie prezentacji z AI – kreatywny warsztat

  • Tworzenie prezentacji z wykorzystaniem AI
  • Warsztat: zespoły pracują nad prezentacjami, korzystając z generatorów treści oraz automatycznych rekomendacji układów slajdów. Celem jest stworzenie nowoczesnych, atrakcyjnych wizualnie materiałów

3. Tworzenie podcastów z AI

  • Przegląd narzędzi do produkcji podcastów
  • Wybór odpowiednich rozwiązań – od scenariusza po montaż.
  • Automatyczny lektor
  • Wybór głosu, języka i stylu narracji

4. Generowanie obrazów i elementów wizualnych

  • Tworzenie zdjęć i ilustracji z wykorzystaniem AI
  • Wprowadzenie do generatywnego designu – jak tworzyć unikalne obrazy dopasowane do konkretnych projektów
  • Stylizacja i personalizacja grafik
  • Praca nad stylem wizualnym (np. retro, nowoczesny, minimalistyczny), eksperymenty z estetyką i spójnością graficzną

5. Animacja, wideo i ożywianie zdjęć

  • Narzędzia AI do tworzenia animacji i wideo
  • Przegląd dostępnych rozwiązań – od prostych animacji po zaawansowane efekty
  • Tworzenie materiałów z wykorzystaniem promptów
  • Jak pisać skuteczne polecenia do generowania ruchomych obrazów i filmów

6. Generowanie treści – AI w copywritingu

  • Tworzenie angażujących nagłówków i opisów
  • Jak korzystać z modeli językowych do generowania chwytliwego i dopasowanego do grupy docelowej copy
  • Automatyzacja szkiców tekstowych
  • Wykorzystanie AI do przygotowywania wstępnych treści – od ulotek i katalogów po strony internetowe

MOGĄ CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ INNE SZKOLENIA:

AI w praktyce – konkretne zastosowania do pisania, raportów, analiz i prezentacji (szkolenie w Warszawie)
Marketing internetowy - promocja firmy i pozyskiwanie klientów online
Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Doświadczony twórca kampanii reklamowych (m.in. dla Philip Morris, IBM, Kraft, BP), z wieloletnim doświadczeniem w agencjach takich, jak Ogilvy, Young & Rubicam. Wykładowca SGH (copywriting), trener firmowy dla takich marek jak Payback, Allegro.pl, Intermarche, Wiśniowski. Pracował jako copywriter, dyrektor kreatywny i projektant – dziś łączy te kompetencje, prowadząc szkolenia z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej, grafiki w reklamie, psychologii designu oraz copywritingu sprzedażowego i biznesowego. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej i komunikacji marki. Autor książek o języku reklamy i copywritingu, prowadzi autorskie warsztaty z łączenia designu, storytellingu i AI. Certyfikowany trener EQF5 i absolwent kursu SGH & Google: AI in Business Development (2025).