22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

AI w marketingu i pracy kreatywnej

Data rozpoczęcia:
12 MAJA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
890 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

 Zarejestruj się najpóźniej do 5 maja 2025. Dziękujemy.

UWAGA: aby korzystać z narzędzi prezentowanych podczas szkolenia, nie musisz mieć wersji płatnych. Możesz korzystać z wersji darmowych, a po szkoleniu sam/a zdecydujesz czy warto zainwestować kilkadziesiąt złotych miesięcznie, aby dodać pełnej mocy do swojego marketingu.

Narzędzia / programy AI używane podczas szkolenia:

Perplexity, Chat GPT, Gamma, MidJourney, Freepik, Leonardo, ElevenLabs, RunwayML, KlingAI, Hedra

Korzyści

  •  Odkryj potencjał AI w marketingu i designie, poznaj rozwiązania, które zrewolucjonizują Twojej pracę twórczą
  •  Poznaj narzędzia AI, które oszczędzą Twój czas i wzmocnią kreatywność.
  •  Od generowania pomysłów po tworzenie zachwycających prezentacji i grafik - nauczysz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do osiągania niezwykłych rezultatów.
  •  Stań się mistrzem współpracy z narzędziami AI, wyprzedzając konkurencję w świecie marketingu i designu
  •  Zoszczędź pieniędze, czas i wysiłkek poświęcany na pracę codzienną, koncepcyjną, wykonawczą w marketingu i reklamie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. AI jako narzędzie do wspierania kreatywności

  • Przegląd narzędzi do pracy projektowej: wprowadzenie do kluczowych narzędzi AI, takich jak generatory obrazów, asystenci copywritingu, czy narzędzia automatyzujące layouty i projekty graficzne.
  • Integracja AI w procesach kreatywnych: jak AI może wspierać w różnych etapach projektów (od koncepcji po wykonanie) oraz inspiracje i przykłady zastosowań AI w marketingu.
  • AI jak efektywny pomocnik wspomagający pracę
  • Tworzenie koncepcji, generowanie pomysłów
  • Wyciąganie esencji z dokumentów.
  • Jak pisać dobre prompty?

2. Projektowanie prezentacji z AI – kreatywny warsztat

  • Tworzenie prezentacji przy pomocy AI
  • Warsztat: zespoły projektują prezentację na wybrany temat, korzystając z generatorów i automatycznych rekomendacji layoutów, by tworzyć nowoczesne, atrakcyjne slajdy.

3. Tworzenie podcastów

  • Jakie narzędzia wybrać do tworzenia podcastów
  • Automatyczny lektor: wybór głosu, języka.

4. Generowanie obrazów i elementów wizualnych do projektów

  • Używanie AI do generowania zdjęć i ilustracji: omówienie generatywnego designu i jak tworzyć unikalne obrazy oraz ilustracje dopasowane do projektów.
  • Stylizacja i personalizacja grafik: używanie AI do dostosowania stylu (np. retro, minimalistyczny, nowoczesny) oraz eksperymentowanie z różnymi wizualnymi motywami.

5. Animacja, video i ożywianie zdjęć

  • Narzędzia AI do pracy z video i animacją
  • Używanie promptów

6. Generowanie treści - AI w copywritingu

  • Tworzenie angażujących nagłówków i opisów: użycie modeli językowych do generowania chwytliwego copy
  • Automatyzacja szkiców tekstowych: jak AI może wspomóc w przygotowywaniu wstępnych treści dla ulotek, katalogów, czy stron www.
Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.