22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

AI w praktyce - użyteczne narzędzia dla każdego

Data rozpoczęcia:
13 CZERWCA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
890 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

 Po szkoleniu Uczestnicy otrzymają listę przydatnych narzędzi oraz listę wtyczek do rozszerzeń ich działań z AI.

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe

Dla kogo jest to szkolenie?

  •  Dla każdego, kto chce efektywnie wykorzystywać AI w codziennej pracy
  •  Dla profesjonalistów szukających efektywności w pracy i rozwoju kompetencji cyfrowych.

Korzyści

Dowiesz się, jak w prosty sposób można wykorzystać AI do usprawnienia codziennych zadań, niezależnie od stanowiska czy branży.


  •  Zwiększenie produktywności i efektywności w codziennych obowiązkach
  •  Redukcja czasu potrzebnego na wykonywanie rutynowych zadań
  •  Nabycie umiejętności tworzenia skutecznych promptów oraz efektywnego komunikowania się z AI
  •  Rozwój niezbędnych kompetencji cyfrowych

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak sztuczna inteligencja (AI) może pomóc Ci w pracy?

  • Jak AI zmienia sposób, w jaki pracujemy na co dzień
  • Jak „rozmawiać” z AI - dobry prompt

2. AI Twój osobisty doradca

  • Prompty, który dają do myślenia
  • AI jako doradca zawodowy
  • AI jako pomocnik przed ważnym spotkaniem

2. Narzędzia AI, które ułatwią Ci życie w pracy

  • Asystenci zadań: Twoi wirtualni partnerzy
  • Asystenci pisania: ChatGPT, Perplexity – szybkie tworzenie i poprawianie tekstów
  • Tworzenie prezentacji: Gamma – automatyczne generowanie slajdów na podstawie treści
  • Edycja wideo: RunwayML – zaawansowane narzędzia do edycji i generowania wideo
  • Generowanie grafik: MidJourney, Freepik, Leonardo – tworzenie unikalnych obrazów i grafik

3. Jak AI może pomóc w różnych zadaniach

  • Tworzenie treści: pisanie e-maili, raportów, artykułów.
  • Analiza danych, wnioski
  • Podsumowania, streszczenia
  • Obsługa klienta: szybkie odpowiedzi na zapytania, personalizacja komunikacji.

4. Warsztaty praktyczne – wykorzystanie AI w codziennych obowiązkach

  • Ćwiczenia z użyciem ChatGPT do redagowania wiadomości.
  • Tworzenie prezentacji za pomocą Gamma
  • Edycja i tworzenie wideo przy użyciu RunwayML

5. Bezpieczeństwo i dobre praktyki w korzystaniu z AI

  • Jak dbać o swoje dane podczas używania narzędzi AI
  • Wskazówki, jak efektywnie wdrażać AI w swojej pracy

6. Sesja pytań i odpowiedzi oraz planowanie dalszych kroków

  • Omówienie indywidualnych potrzeb i wyzwań uczestników
  • Dyskusja na temat wdrażania narzędzi AI w codziennej pracy
  • Rekomendacje dotyczące dalszego rozwijania umiejętności związanych z AI
Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.