22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Copywriting sprzedażowy i biznesowy

Data rozpoczęcia:
23 CZERWCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 17 czerwca 2025. Dziękujemy.

Dla kogo?

  • pracownicy działów marketingu, specjaliści komunikacji marketingowej - copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX, przedsiębiorcy

Korzyści

  •  dowiesz się, jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  •  nauczysz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników
  •  dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw
  •  dowiesz się, jak upraszczać komunikaty, pisać zrozumiale i ciekawie - krótko i na temat
  •  umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów 
  •  poprawa komunikacji marketingowo-sprzedażowej z klientami i partnerami biznesowymi

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale

  • O czym pisać?
  • Czasowniki - strona czynna i bierna
  • Cel na pierwszym miejscu
  • Reguła KISS (Keep it simple stupid)
  • Uwaga na trudne słowa
  • Ton Twojego tekstu
  • Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy
  • Bez frazesów proszę!
  • Aktywuj odbiorcę
  • Nie zmuszaj mnie
  • Uważaj na te przymiotniki
  • Estetyka tekstu

2. Co pisać? Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy

  • O czym jest Twój tekst?
  • Co jest w nim najważniejsze?
  • Co jest ciekawe?
  • Co ma zrobić odbiorca?

3. Wprowadzenie do AI w copywritingu

  • Jak formułować precyzyjne zapytania do AI, aby uzyskać oczekiwane wyniki?
  • Przykładowe prompty dla różnych rodzajów treści.
  • Najlepsze narzędzia AI i ich funkcje
  • Praktyczne zastosowania AI (generowanie pomysłów, pisanie)
  • Etyka i przyszłość AI w copywritingu
  • Jak połączyć kreatywność człowieka z wydajnością AI?

4. Trochę psychologii pisania tekstów

  • Motywacje klientów
  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Najważniejsza potrzeba to…
  • Powody zakupów
  • Ważne pytanie Twojego klienta
  • Obiekcje

5. Prosty język

  • Powszechne, proste, zrozumiałe słowa
  • Bez lania wody
  • Pisz do człowieka
  • Usuń wstępniaki
  • Bez imiesłowów
  • Przydatne strony i narzędzia

6. Subtelne różnice - jak zwiększyć siłę przekazu bez zmieniania treści

  • Kto tu rządzi?
  • Ułatwiaj
  • Czas teraźniejszy
  • Możesz…
  • Co złego to nie my
  • Cel na pierwszym miejscu

7. Nagłówki, tytuły

  • Jak napisać nagłówek?
  • Emocje w nagłówkach
  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
  • Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
  • 4 zadania nagłówka
  • 19 wzorców skutecznych nagłówków
  • 4 formuły copywriterskie

8. Język korzyści

  • Jak wydobywać korzyści z cech?
  • Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.

9. Liczby się liczą

  • Liczby w komunikacie marketingowym
  • Daty, działanie na wyobraźnię

10. Czy popełniasz takie błędy językowe?

  • I co możesz z tym zrobić?
Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.