Copywriting biznesowy i sprzedażowy

Start: 08 GRUDNIA 2025
Koniec: 09 GRUDNIA 2025

Czas trwania: 2 DNI

Godziny: 9:00-15:00

Lokalizacja: ONLINE

Cena: 1550 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting - klikasz i dołączasz do szkolenia (bez logowania i zakładania konta). Po szkoleniu otrzymasz: materiały i certyfikat

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

beata@kfk.pl    22 1189 002 (9-17)

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

Dla kogo jest to szkolenie?

  •   Specjaliści ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta odpowiedzialni za tworzenie komunikacji z klientami (oferty, maile, posty)
  •   Osoby zajmujące się treściami na stronach WWW, w newsletterach, social mediach i kampaniach reklamowych
  •   Copywriterzy oraz osoby, które chcą tworzyć skuteczne teksty budujące relacje i sprzedaż

KORZYŚCI

  •   Nauczysz się pisać skuteczne teksty marketingowe i oferty, które przyciągają uwagę i zachęcają do działania
  •   Dowiesz się, jak stosować język korzyści oraz jak wzmacniać przekaz wykorzystując emocje i potrzeby odbiorców
  •   Zdobędziesz praktyczne techniki upraszczania komunikatów i tworzenia treści krótkich, precyzyjnych i angażujących

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale

  • O czym pisać?
  • Czasowniki - strona czynna i bierna
  • Cel na pierwszym miejscu
  • Reguła KISS (Keep it simple stupid)
  • Uwaga na trudne słowa
  • Ton Twojego tekstu
  • Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy
  • Bez frazesów proszę!
  • Aktywuj odbiorcę
  • Nie zmuszaj mnie
  • Uważaj na te przymiotniki
  • Estetyka tekstu

2. Co pisać? Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy

  • O czym jest Twój tekst?
  • Co jest w nim najważniejsze?
  • Co jest ciekawe?
  • Co ma zrobić odbiorca?

3. Wprowadzenie do AI w copywritingu

  • Jak formułować precyzyjne zapytania do AI, aby uzyskać oczekiwane wyniki?
  • Przykładowe prompty dla różnych rodzajów treści.
  • Najlepsze narzędzia AI i ich funkcje
  • Praktyczne zastosowania AI (generowanie pomysłów, pisanie)
  • Etyka i przyszłość AI w copywritingu
  • Jak połączyć kreatywność człowieka z wydajnością AI?

4. Trochę psychologii pisania tekstów

  • Motywacje klientów
  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Najważniejsza potrzeba to…
  • Powody zakupów
  • Ważne pytanie Twojego klienta
  • Obiekcje

5. Prosty język

  • Powszechne, proste, zrozumiałe słowa
  • Bez lania wody
  • Pisz do człowieka
  • Usuń wstępniaki
  • Bez imiesłowów
  • Przydatne strony i narzędzia

6. Subtelne różnice - jak zwiększyć siłę przekazu bez zmieniania treści

  • Kto tu rządzi?
  • Ułatwiaj
  • Czas teraźniejszy
  • Możesz…
  • Co złego to nie my
  • Cel na pierwszym miejscu

7. Nagłówki, tytuły

  • Jak napisać nagłówek?
  • Emocje w nagłówkach
  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
  • Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
  • 4 zadania nagłówka
  • 19 wzorców skutecznych nagłówków
  • 4 formuły copywriterskie

8. Język korzyści

  • Jak wydobywać korzyści z cech?
  • Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.

9. Liczby się liczą

  • Liczby w komunikacie marketingowym
  • Daty, działanie na wyobraźnię

10. Czy popełniasz takie błędy językowe?

  • I co możesz z tym zrobić?

MOGĄ CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ INNE SZKOLENIA:

Content marketing i copywriting w erze AI
Nowoczesny PR manager
Psychologia marketingu - wpływanie na zachowania konsumentów

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Doświadczony twórca kampanii reklamowych (m.in. dla Philip Morris, IBM, Kraft, BP), z wieloletnim doświadczeniem w agencjach takich, jak Ogilvy, Young & Rubicam. Wykładowca SGH (copywriting), trener firmowy dla takich marek jak Payback, Allegro.pl, Intermarche, Wiśniowski. Pracował jako copywriter, dyrektor kreatywny i projektant – dziś łączy te kompetencje, prowadząc szkolenia z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej, grafiki w reklamie, psychologii designu oraz copywritingu sprzedażowego i biznesowego. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej i komunikacji marki. Autor książek o języku reklamy i copywritingu, prowadzi autorskie warsztaty z łączenia designu, storytellingu i AI. Certyfikowany trener EQF5 i absolwent kursu SGH & Google: AI in Business Development (2025).