22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Marketing internetowy - reklama i promocja firmy

Data rozpoczęcia:
14 LIPCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe

 Zarejestruj się najpóźniej do 7 lipca. Dziękujemy.

OPINIE KLIENTÓW

  • "Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie", pracownik Galderma Polska
  • "Niczego nie zmieniałabym. Uważam, że szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na wszystkie pytania uczestników. Dziękuję :)", pracownik Nestle
  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Wykładowca w jasny i zrozumiały sposób opowiada no kolejnych zagadnieniach oraz dostarcza wiele przydatnych w codziennej pracy narzędzi. Cała uzyskana wiedza z pewnością wpłynie na moją pracę, ale także sprawi, że będę miała większą świadomość tematów omawianych z zatrudnioną agencją." (Samanta, Kasa Stefczyka)

Korzyści

  •  Poznasz strategie optymalizacji treści i stron WWW, które zwiększają konwersję
  •  Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do celów kampanii
  •  Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wskaźnikach efektywności i narzędziach analitycznych
  •  Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie SEO, Google Ads i analizy działań
  •  Dowiesz się, jak korzystać z AI, aby usprawnić marketing internetowy
  •  Przećwiczysz praktyczne metody planowania i optymalizacji kampanii

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Strategia digital marketingu, Content Marketing i Display

1. Wprowadzenie do marketingu internetowego

  • Jak klienci podejmują decyzje online? ROPO, ZMOT, CX/CJ, multichannel
  • Digital marketing 2025 – które kanały są kluczowe w promocji online?
  • Branding vs. direct response – jak dopasować działania do celów biznesowych?
  • Struktura strategii digital marketingowej: Paid, Owned, Earned Media (POEM)
  • Przykłady skutecznych kampanii

2. Optymalizacja strony WWW pod kampanie reklamowe

  • Jak dopasować model strony do celów kampanii
  • 7 kluczowych elementów skutecznej strony WWW (layout, UX, grafika, CTA, copywriting)
  • Jak analizować stronę pod kątem konwersji i użyteczności? UX, UI i testy A/B
  • Elementy psychologiczne i perswazyjne na www – jak zachęcić użytkownika do działania?
  • Przegląd narzędzi diagnostycznych do optymalizacji i weryfikacji www

3. Content marketing – jak przyciągnąć klientów treścią

  • Strategia content marketingu – cel, odbiorca, formaty, dystrybucja, pomiar
  • Jak dobrać formaty treści do celu? (artykuły, poradniki, wideo, infografiki, podcasty)
  • Jak pisać treści, które zwiększają sprzedaż i budują ekspercki wizerunek?
  • Gdzie publikować treści, aby dotrzeć do klientów?
  • AI w content marketingu – jak wykorzystać ChatGPT, Gemini, Copilot do tworzenia treści i grafik
  • Ćwiczenie: Tworzenie efektywnej struktury i tematu treści

4. Display i reklama wideo – jak skutecznie docierać do klientów

  • Przegląd formatów reklamowych Display, Rich Media, Wideo
  • Jak projektować reklamy, które użytkownicy klikają?
  • Formaty reklamowe Google w sieci Google Display Network i YouTube
  • Jak kupować powierzchnię reklamową? Od inventory buying do programmatic
  • Analiza dobrych i złych kreacji reklamowych


Dzień 2: SEO, Google Ads, analityka i współpraca z agencjami

1. SEO – jak zwiększyć widoczność w Google?

  • Jak działa algorytm Google? Najnowsze zmiany
  • Audyt SEO – co poprawić, aby zwiększyć ruch?
  • SEO on-site i off-site – co realnie działa?
  • Narzędzia do analizy SEO – jak monitorować efekty?
  • AI w SEO – jak AI wspiera marketerów w generowaniu treści?
  • Ćwiczenie: Optymalizacja strony i tworzenie treści pod SEO

2. Google Ads – jak prowadzić skuteczne kampanie?

  • Jak działa system reklamowy Google? Algorytm licytacji w praktyce
  • Kampanie w wyszukiwarce (Search Ads) – jak dobrać słowa kluczowe?
  • Kampanie Performance MAX – algorytm vs manualne ustawienia
  • Ekosystem Google Ads i retargeting – jak „śledzić” użytkowników i zwiększać konwersję?
  • Ćwiczenie: Dobór i struktura słów kluczowych w Google Ads

3. Analityka internetowa – jak mierzyć skuteczność działań

  • Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – co i jak mierzyć?
  • Google Analytics 4 – jak analizować ruch, zachowanie użytkowników i konwersje?
  • Jak sprawdzać, skąd przychodzi ruch na stronę i jak analizować jego jakość?
  • Jak weryfikować, które kanały faktycznie sprzedają?
  • Ćwiczenie: Tworzenie i analiza raportu Google Analytics

4. Współpraca z agencją lub freelancerem – kluczowe zasady

  • Brief reklamowy w pigułce – co musi zawierać?
  • Wybór agencji/freelancera – 7 kluczowe kryteriów
  • Zasady współpracy, umowa i budżet – jak efektywnie zarządzać projektami i unikać pułapek

Trener Marketingu

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.