Google Ads dla początkujących (Warszawa)

Start: 24 LISTOPADA 2025

Czas trwania: 2 DNI

Godziny: 9:00-15:30

Lokalizacja: WARSZAWA

Cena: 2150 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy: Certyfikaty, Materiały Szkoleniowe, Przerwy Kawowe, Obiady w Restauracji.

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 7 dni przed szkoleniem. Jeśli później - napisz: szkolenia@kfk.pl

RABATY

Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej
Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

Szkolenie prowadzone przez ekspertów DevaGroup – jednej z najlepszych agencji digitalowych w Polsce, mającej status Google Premier Partner

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • osoby rozpoczynające pracę z Google Ads i chcące nauczyć się podstaw
  • pracownicy działów marketingu i e-commerce w firmach, które rozwijają reklamę online
  • właściciele małych i średnich firm, którzy chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe
  • osoby odpowiedzialne za promocję usług i produktów w agencjach, instytucjach publicznych i organizacjach, które chcą skutecznie docierać do odbiorców przez reklamy Google

KORZYŚCI

  • Zrozumiesz system Google Ads – nauczysz się samodzielnie tworzyć, konfigurować i prowadzić kampanie dopasowane do celów Twojej firmy
  • Poznasz najlepsze praktyki – zdobędziesz praktyczne wskazówki, jak budować skuteczne kampanie, dobierać słowa kluczowe i pisać wyróżniające się reklamy
  • Opanujesz raportowanie i optymalizację – dowiesz się, jak analizować wyniki i poprawiać efektywność kampanii przy użyciu danych i narzędzi Google
  • Zbudujesz pewność siebie w pracy z Google Ads – dzięki ćwiczeniom i przykładom zyskasz praktyczne umiejętności potrzebne do samodzielnego działania

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Wprowadzenie do systemu Google Ads

W trakcie pierwszej części szkolenia zajmiemy się podstawowymi zagadnieniami z zakresu Google Ads. Skonfigurujemy konto Google Ads, ustalimy najważniejsze cele oraz przygotujemy pierwszą kampanię.

  • Konfiguracja konta Google Ads
  • Ustalenie i konfiguracja konwersji
  • Tworzenie pierwszej kampanii (wybór typu kampanii, konfiguracja ustawień kampanii: lokalizacja, strategia, budżet itp.)

Prowadząca: Aleksandra Kuszewska

2. Słowa kluczowe w Google Ads - analiza i strategia

Słowa kluczowe to fundament skutecznych kampanii Google Ads. W tej części uczestnicy dowiedzą się, jak właściwie dobierać i grupować słowa kluczowe, jak korzystać z różnych typów dopasowań oraz jakich błędów unikać. Podczas szkolenia wspólnie przejdziemy przez:

  • Analizę fraz i intencji użytkowników
  • Dopasowania słów kluczowych
  • Strukturę kampanii opartą na słowach kluczowych
  • Optymalizację kampanii na podstawie danych
  • Narzędzia i praktyczne wskazówki
  • Ćwiczenia i przykłady

Prowadząca: Aleksandra Kuszewska

3. Przygotowanie tekstów reklam do kampanii

Tworzenie tekstów reklam od pomysłu po realizację z wykorzystaniem narzędzi i automatyzacji.

  • Wprowadzenie do tworzenia tekstów reklam (struktura, wymogi, dobre praktyki)
  • Dopasowanie przekazu reklam do odbiorców, poziomu lejka, celu kampanii
  • Wykorzystanie narzędzi do tworzenia przekazu reklamowego (np. praca na szablonie Google Sheets pod Google Ads Editor – jak ułatwić i przyspieszyć sobie pracę)
  • Analiza i podgląd reklam konkurencji – Centrum przejrzystości reklam
  • Przygotowywanie tekstów reklamowych wspólnie / ćwiczenia
  • Tworzenie reklam przez uczestników

Prowadząca: Aleksandra Kuszewska

4. Kampanie Searchowe + wykluczenia/listy wykluczeń / GDN + odbiorcy

  • Omówienie danego typu kampanii i ich zastosowania
  • Wykluczenia, listy wykluczeń – jak wykluczać skutecznie i nie przepalać budżetu
  • Sposoby na kierowanie reklam, tworzenie list odbiorców
  • Segmenty niestandardowe (np. strony www, słowa kluczowe, odbiorcy z połączonych list, pomysły na listy) + ćwiczenia
  • Przejście przez proces tworzenia kampanii oraz niezbędne zasoby

DZIEŃ DRUGI

1. Rozszerzenia reklam

Wykorzystanie komponentów jako wzbogacenie reklam i wyróżnienie na tle konkurencji. Dobór rozszerzeń do działalności oraz poprawna konfiguracja.

  • Wprowadzenie do komponentów/rozszerzeń reklam (przykłady, specyfikacja i dobre praktyki)
  • Omówienie typów i ich zastosowania
  • Jak i czym wyróżnić się w komponentach reklam
  • Zarządzanie komponentami – personalizacja komponentów per kampanie/grupy reklam
  • Zastosowanie harmonogramu komponentów (np. dla połączeń)
  • Wyzwania i problemy (np. naruszenia, odrzucenia)

Prowadzący: Krystian Kubrak

2. Kampania Performance Max – jak działa i jak je wykorzystać?

  • Poznanie działania kampanii Performance Max
  • Tworzenie skutecznych komponentów
  • Kierowanie algorytmem za pomocą sygnałów
  • Możliwości optymalizacji
  • Praktyczne zadania

Prowadząca: Aleksandra Skulimowska

3. Kampanie PLA | Demand Gen | wideo

W trakcie tej części poznamy pozostałe typy kampanii.

  • Wstęp do kampanii PLA, Demand Gen oraz wideo
  • Omówienie typów kampanii, formatów reklam, przejście przez ich tworzenie
  • Przykłady celów – kiedy warto wykorzystać konkretne typy kampanii

Prowadząca: Aleksandra Skulimowska

4. Raportowanie wyników kampanii i optymalizacja

  • Przegląd raportów z wynikami – gdzie patrzeć i dlaczego
  • Dobre praktyki optymalizacji kampanii
  • Raporty niestandardowe w Google Ads jako wzbogacenie podstawowych raportów
  • Przykład stworzenia panelu z wynikami w Google Ads
  • Raportowanie w Looker Studio – utworzenie źródeł, podpięcie danych Gads/GA4 w LS
  • Dobre praktyki raportowania – jak dobrać dane do odbiorcy, jak budować raporty przyjazne i użyteczne
  • Automatyzacja raportowania w Looker Studio

Prowadzący: Krystian Kubrak

MOGĄ CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ INNE SZKOLENIA:

Podstawy SEO i pozycjonowanie z AI w 2025
Google Ads dla początkujących (Online)
Praca z AI w praktyce – narzędzia, prompty i automatyzacja

Trener Marketingu

Aleksandra Kuszewska

Specjalistka SEM w agencji DevaGroup, od 2021 roku związana zawodowo z tworzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych online. Na co dzień planuje i prowadzi skuteczne kampanie w systemach Google Ads, Meta Ads oraz Microsoft Ads, pomagając firmom realizować ich cele marketingowe. Regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas webinarów branżowych oraz w artykułach publikowanych w specjalistycznych mediach marketingowych. Pracuje zarówno z dużymi, jak i lokalnymi markami, dostosowując elastycznie strategię do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Prywatnie - pasjonatka polskich i skandynawskich kryminałów.

Trener Marketingu

Krystian Kubrak

Senior SEM Specialist w DevaGroup. Od zawsze związany z digital marketingiem. Zaczynał w obszarze marketing automation, teraz zajmuje się reklamą online, w tym kampaniami Google Ads i analizą danych. Nadaje danym nowy wymiar, zmieniając liczby w proste i przyjazne do wyciągania wniosków wizualizacje. Bogate doświadczenie, ukończone studia, liczne kursy i szkolenia pozwalają mu szeroko spojrzeć na cyfrowy ekosystem, umożliwiając budowanie skutecznych kampanii łączących technologię z kreatywnością. Prywatnie miłośnik koktajli, na których prowadzi testy A/B i stale optymalizuje je pod kątem smaku.