Start: 24 LISTOPADA 2025
Czas trwania: 2 DNI
Godziny: 9:00-15:30
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 2150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy: Certyfikaty, Materiały Szkoleniowe, Przerwy Kawowe, Obiady w Restauracji.
Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 7 dni przed szkoleniem. Jeśli później - napisz: szkolenia@kfk.pl
Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10% Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!
Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce.
W trakcie pierwszej części szkolenia zajmiemy się podstawowymi zagadnieniami z zakresu Google Ads. Skonfigurujemy konto Google Ads, ustalimy najważniejsze cele oraz przygotujemy pierwszą kampanię.
Prowadząca: Aleksandra Kuszewska
Słowa kluczowe to fundament skutecznych kampanii Google Ads. W tej części uczestnicy dowiedzą się, jak właściwie dobierać i grupować słowa kluczowe, jak korzystać z różnych typów dopasowań oraz jakich błędów unikać. Podczas szkolenia wspólnie przejdziemy przez:
Prowadząca: Aleksandra Kuszewska
Tworzenie tekstów reklam od pomysłu po realizację z wykorzystaniem narzędzi i automatyzacji.
Prowadząca: Aleksandra Kuszewska
Wykorzystanie komponentów jako wzbogacenie reklam i wyróżnienie na tle konkurencji. Dobór rozszerzeń do działalności oraz poprawna konfiguracja.
Prowadzący: Krystian Kubrak
Prowadząca: Aleksandra Skulimowska
W trakcie tej części poznamy pozostałe typy kampanii.
Prowadząca: Aleksandra Skulimowska
Prowadzący: Krystian Kubrak
Podstawy SEO i pozycjonowanie z AI w 2025
Google Ads dla początkujących (Online)
Praca z AI w praktyce – narzędzia, prompty i automatyzacja
Specjalistka SEM w agencji DevaGroup, od 2021 roku związana zawodowo z tworzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych online. Na co dzień planuje i prowadzi skuteczne kampanie w systemach Google Ads, Meta Ads oraz Microsoft Ads, pomagając firmom realizować ich cele marketingowe. Regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas webinarów branżowych oraz w artykułach publikowanych w specjalistycznych mediach marketingowych. Pracuje zarówno z dużymi, jak i lokalnymi markami, dostosowując elastycznie strategię do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Prywatnie - pasjonatka polskich i skandynawskich kryminałów.
Senior SEM Specialist w DevaGroup. Od zawsze związany z digital marketingiem. Zaczynał w obszarze marketing automation, teraz zajmuje się reklamą online, w tym kampaniami Google Ads i analizą danych. Nadaje danym nowy wymiar, zmieniając liczby w proste i przyjazne do wyciągania wniosków wizualizacje. Bogate doświadczenie, ukończone studia, liczne kursy i szkolenia pozwalają mu szeroko spojrzeć na cyfrowy ekosystem, umożliwiając budowanie skutecznych kampanii łączących technologię z kreatywnością. Prywatnie miłośnik koktajli, na których prowadzi testy A/B i stale optymalizuje je pod kątem smaku.