Start: 22 WRZEŚNIA 2025
Koniec: 23 WRZEŚNIA 2025
Czas trwania: 2 DNI
Godziny: 10:00-16:00
Lokalizacja: ONLINE
Cena: 1350 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting. Po szkoleniu otrzymasz: MATERIAŁY I CERTYFIKAT
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Uwaga: rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
Napisz szkolenia@kfk.pl lub zadzwoń tel. 22 11 89 002 w godz. 9-17.
W trakcie pierwszej części szkolenia zajmiemy się podstawowymi zagadnieniami z zakresu Google Ads. Skonfigurujemy konto Google Ads, ustalimy najważniejsze cele oraz przygotujemy pierwszą kampanię.
Prowadząca: Aleksandra Kuszewska
Słowa kluczowe to fundament skutecznych kampanii Google Ads. W tej części uczestnicy dowiedzą się, jak właściwie dobierać i grupować słowa kluczowe, jak korzystać z różnych typów dopasowań oraz jakich błędów unikać. Podczas szkolenia wspólnie przejdziemy przez:
Prowadząca: Aleksandra Skulimowska
Tworzenie tekstów reklam od pomysłu po realizację z wykorzystaniem narzędzi i automatyzacji.
Prowadzący: Krystian Kubrak
Wykorzystanie komponentów jako wzbogacenie reklam i wyróżnienie na tle konkurencji. Dobór rozszerzeń do działalności oraz poprawna konfiguracja.
Prowadzący: Krystian Kubrak
Prowadząca: Aleksandra Skulimowska
W trakcie tej części poznamy pozostałe typy kampanii.
Prowadząca: Aleksandra Kuszewska
Omówienie danego typu kampanii i ich zastosowania.
Prowadzący: Krystian Kubrak
Podstawy SEO i pozycjonowanie z AI w 2025
Google Ads dla początkujących (Warszawa)
AI w marketingu i pracy kreatywnej
Senior SEM Specialist w DevaGroup. Od zawsze związany z digital marketingiem. Zaczynał w obszarze marketing automation, teraz zajmuje się reklamą online, w tym kampaniami Google Ads i analizą danych. Nadaje danym nowy wymiar, zmieniając liczby w proste i przyjazne do wyciągania wniosków wizualizacje. Bogate doświadczenie, ukończone studia, liczne kursy i szkolenia pozwalają mu szeroko spojrzeć na cyfrowy ekosystem, umożliwiając budowanie skutecznych kampanii łączących technologię z kreatywnością. Prywatnie miłośnik koktajli, na których prowadzi testy A/B i stale optymalizuje je pod kątem smaku.
SEM Associate. Certyfikowana specjalistka w DevaGroup, zajmująca się tworzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads i Microsoft Ads. Łączy skuteczną reklamę z analityką danych, pomagając firmom zwiększać konwersję dzięki precyzyjnej strategii. W Akademii Marketingu KFK jest współprowadząca szkolenia Google dla początkujących - dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą przy prowadzeniu kampanii dla firm każdej wielkości.