AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Zarządzanie marką – wizerunek, komunikacja i projektowanie kampanii

Data rozpoczęcia:
27 LUTEGO

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE: 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Korzyści

  •  Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania komunikacji marki i poznają zestaw działań oraz metod, potrzebnych, aby to zrobić.
  •  Zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swojej pracy / biznesie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Recepta na strategię, która przynosi efekty 

  • Jak skutecznie przejść od strategii marketingowej do kampanii
  • Najlepsze narzędzia do budowania komunikacji marketingowej
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Wskaźniki sukcesu – jak monitorować osiąganie wyznaczonych celów

2. Zastosowanie 8 praktycznych narzędzi analizy marketingowej

  • Analiza modelu biznesowego, diagnoza problemów i szukanie rozwiązań
  • Otoczenie rynkowe i konkurencja – jak rozpoznać kluczowe zagrożenia i szanse
  • Profilowanie odbiorców i tworzenie person
  • Strategia wyróżnienia i pozycjonowanie marki,
  • Budowanie tożsamości marki w świadomości klientów oraz identyfikacja wizualna

3. Opracowanie unikalnego DNA marki

  • Wyróżniająca propozycja wartości i strategia komunikacji
  • Tone of voice, slogany i język marki, nazewnictwo produktów
  • Identyfikacja wizualna: styl, charakter i spójny wizerunek
  • Wytyczne dla tworzenia materiałów promocyjnych i komunikacyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej

  • Customer Journey Mapping – identyfikowanie punktów styku z klientem
  • Strategia promocyjna na jednej karcie
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Jak dotrzeć do możliwie największej liczby klientów, zachowując spójność komunikacyjną

5. Jak tworzyć skuteczne kampanie promocyjne

  • 6 kluczowych elementów komunikatu reklamowego
  • 10 sposobów na zwiększenie efektywności kreacji
  • Zasady psychologii reklamy, które warto znać
  • Optymalne wykorzystanie formatów reklamowych

6. Rodzaje kampanii marketingowych w zależności od celu

  • Kampanie wzmacniające emocjonalne przywiązanie do produktu
  • Kampanie odświeżające wizerunek i docierające do nowych odbiorców
  • Kampanie zwiększające rozpoznawalność przy ograniczonym budżecie
  • Kampanie dla wprowadzenia nowych produktów na rynek
  • Dwie skuteczne strategie wyznaczające trendy we współczesnym marketingu

7. Projektowanie kampanii promocyjnej – warsztat praktyczny

  • Stwórz własną kampanię krok po kroku, korzystając z 7 kluczowych elementów
  • Praca w grupach nad praktycznymi zadaniami

8. Sesja pytań i odpowiedzi

Trener Marketingu

Alicja Ortynecka

Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Trener biznesowy i wykładowca akademicki – prowadzi szkolenia z zakresu strategii marketingowych, zarządzania marką, tworzenia kampanii promocyjnych i komunikacji marketingowej. Szkoliła managerów is specjalistów marketingu m.in. z dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, PZU, Santander, a także przedstawicieli administracji publicznej (Kancelaria Premiera, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miasta Warszawy). Pracowała dla ponad 100 klientów z kilkunastu branż, łącząc wiedzę strategiczną z praktyką biznesową. Prezes Fundacji Wise Future University, wspierającej psychoedukację w szkołach.