Loteria promocyjna w marketingu - projektowanie i organizacja

Data rozpoczęcia:
18 WRZEŚNIA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2150 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE? 

Szkolenie skierowane jest do marketerów, handlowców oraz pracowników agencji reklamowych, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał loterii promocyjnej.

FORMA SZKOLENIA 

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, obejmującego pracę w grupach nad konkretnymi problemami, analizę case studies oraz ćwiczenia praktyczne wykonywane w oparciu o zdobytą wiedzę.

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 11 września. Dziękujemy.  

Korzyści

  •  Nauczysz się, jak projektować loterię krok po kroku oraz jak wykorzystać pełny potencjał sprzedażowy i marketingowy, jaki daje organizacja loterii promocyjnej
  •  Odkryjesz jak wiele możliwości prowadzenia narracji reklamowej daje loteria
  •  Opanujesz sztukę projektowania loterii dowiesz się, jak tworzyć mechanizmy i dobierać nagrod
  •  Poznasz sposoby na atrakcyjną i skuteczną komunikację loterii

PROGRAM SZKOLENIA

1. Na czym to wszystko polega – marka, shopper i loteria w praktyce

  • Marka to coś więcej niż produkt – czyli dlaczego Harley-Davidson nie sprzedaje motocykli
  • Jak marki budują emocje, społeczności i styl życia zamiast po prostu oferować produkt
  • Shopper vs. Konsument – kto naprawdę podejmuje decyzję zakupową? Dlaczego ten, kto kupuje, nie zawsze jest tym, kto używa – i jak to zmienia podejście do komunikacji marketingowej
  • Loteria pod lupą – jej rola w marketingu i sprzedaży.  Jak działa loteria jako narzędzie – od mechanizmu, przez emocje, aż po wpływ na decyzje zakupowe

2. Cel czyli czego konkretnie oczekujemy od loterii

  • Co możemy osiągnąć realizując loterię?
  • Jasne określenie efektu jaki chcemy uzyskać realizując loterię
  • Jak właściwie wyznać i o oceniać cele loterii?

3. Rola czyli loteria jako orzeczenie lub dopełniacz

  • Funkcje loterii w planie marketingowym
  • Planowanie loterii w kalendarzu marketingowym
  • Wpływ loterii na Twoją markę

4. Uczestnicy czyli dla kogo to wszystko

  • Poznaj swojego shoppera
  • Wybór target grupy
  • Komunikacja z uczestnikami

5. Temat czyli storytelling w loterii

  • Znaczenie kontekstu
  • Budujemy świat loterii
  • Nazwa loterii

6. Nagrody - połączenie marzeń klientów z Twoją marką

  • Właściwy dobór nagród i ich wartości
  • Wpływ nagród na skuteczność loterii
  • Jak często nagradzać
  • Wręczenie nagród

7. Mechanizmy loterii

  • Tworzenie skutecznych i nieskomplikowanych mechanizmów
  • Technologia w służbie loterii
  • Loteryjny user experience

8. Promocja promocji czyli jak komunikować loterię

  • Najbardziej efektywne kanały komunikacji
  • Jak budować przekaz reklamowy
  • Utrzymywanie zainteresowania loterią

9. Jak zakończyć loterię? Oraz kolejne kroki

Trener Marketingu

Tomasz Bogdanowicz

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od przeszło 20 lat zawodowo związany jest z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA strategic communications, Fabryce Pomysłów oraz agencji Walk, gdzie przez ponad 6 lat piastując stanowisko m.in. Managing Partnera i Client Service Directora odpowiadał za kluczowych klientów oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. To właśnie komunikacja marketingowa, a w tym shopper marketing, stanowią specjalizację Tomasza. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych projektów dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Organizator wielu loterii promocyjnych oraz innych aktywacji konsumenckich. Trener z wieloletnim doświadczeniem oraz wykładowca na Uniwersytecie Civitas w Warszawie. Juror konkursu EFFIE. Obecnie skupiony na rozwijaniu własnej agencji reklamowej - 81/82 oraz marki wyspecjalizowanej w projektowaniu i organizacji loterii – Kotoloty.