Marketing B2B – budowanie relacji i zwiększanie sprzedaży

Data rozpoczęcia:
10 LIPCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2250 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, fakturę opłacisz później. Rejestruj się min. 8 dni przed szkoleniem. Pomożesz nam szybciej potwierdzić grupę. Dziękujemy!

RABATY

EARLY BIRD: zgłoszenie min. 30 dni przed datą szkolenia - 5%
TEAM: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 lub więcej osób - 10%
UWAGA: rabaty łączą się – możesz zyskać nawet 15% zniżki!

OGRANICZONA LICZBA MIEJSC

Kameralne grupy (6–12 osób) - więcej uwagi trenera, indywidualne podejście, wymiana doświadczeń. Zapisz się zanim zabraknie miejsc!

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 3 lipca 2025. Dziękujemy.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  •  Specjalistów ds. marketingu B2B, którzy chcą uporządkować wiedzę i poznać najnowsze narzędzia oraz metody skutecznych działań
  •  Marketing managerów i dyrektorów marketingu odpowiedzialnych za planowanie i realizację strategii marketingowych w sektorze B2B
  •  Przedsiębiorców i właścicieli firm B2B, którzy chcą lepiej zrozumieć mechanizmy marketingu biznesowego i efektywniej rozwijać swoją markę
  •  Specjalistów ds. sprzedaży i rozwoju biznesu (business development), którzy chcą poprawić współpracę z działem marketingu i lepiej docierać do klientów biznesowych

Szkolenie jest również wartościowe dla menedżerów z branż technicznych, przemysłowych, IT, produkcyjnych, logistycznych i usług dla biznesu, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych

KORZYŚCI

  •  Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B
  •  Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji
  •  Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B
  •  Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI
  •  Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak naprawdę działa marketing B2B – co różni go od działań dla konsumentów?

  • Od modelu biznesowego do skutecznej komunikacji – jakie pytania powinien zadać sobie każdy marketer B2B zanim ruszy z kampanią?
  • Kluczowe zasady marketingu B2B – budowanie relacji, zaufania i decyzji opartych na wartości, a nie impulsie
  • Twoja rola w zespole B2B – jak zmieniają się zadania specjalistów i menedżerów marketingu B2B w 2025 roku?

2. Strategie w marketingu B2B

  • Określanie celów marketingowych
  • Elementy skutecznej strategii B2B
  • Narzędzia wspomagające planowanie działań
  • Co marketer B2B powinien wiedzieć o swojej firmie i biznesie - niezbędnik marketera

3. Klient w marketingu B2B

  • Skuteczne sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła danych 
  • Tworzenie Buyer Persony w B2B - jej znaczenie
  • Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
  • Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
  • Strategie pozyskiwania klientów w B2B
  • Leady – diament marketera

4. Znacznie marki w marketingu B2B

  • Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
  • Sposoby budowania marek w B2B – case studies
  • Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
  • RTB – dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce

Warsztat: praca nad marką B2B

5. Komunikacja z klientami biznesowymi

  • Kanały i sposoby komunikacji z klientami B2B
  • Co komunikować klientom B2B? Różnice w komunikacji B2C i B2B
  • Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do potrzeb klientów, ich obaw i wyzwań
  • Branded content – promocja marki bez nachalnej sprzedaży
  • Jak tworzyć wartościowe treści, które budują pozycję eksperta i wspierają sprzedaż, bez agresywnego eksponowania produktu

6. Nowoczesne i efektywne narzędzia marketingu B2B

  • Lejek sprzedażowo-marketingowy
  • Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań
  • Narzędzia: Targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
  • Social selling (Linkedin, Facebook)
  • Rekomendacje klientów
  • Rola i tworzenie testimoniali z klientami: pokaż kto pracuje z Twoim produktem i zyskaj większe zaangażowanie
  • Wykorzystanie narzędzi internetowych oraz AI
  • Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.

Warsztat: planowanie działań marketingowych B2B oraz case studies

7. Wyzwania i trendy w działaniach marketingowych B2B

  • Tematy dominujące w B2B  (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
  • Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
  • Trendy i prognozy dla biznesów B2B

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener Marketingu

Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.