AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Marketing B2B – skuteczne narzędzia, budowanie relacji i komunikacja z klientami

Data rozpoczęcia:
15 MAJA

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2250 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

WARSZAWA: Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 8 maja. Dziękujemy.

Korzyści

  •  Poznasz kluczowe modele biznesowe i strategie stosowane w marketingu B2B
  •  Zrozumiesz różnice pomiędzy marketingiem B2B a B2C oraz ich wpływ na podejmowanie decyzji
  •  Nauczysz się, jak efektywnie budować i zarządzać marką na rynku B2B
  •  Odkryjesz narzędzia wspomagające planowanie działań marketingowych, w tym digitalizację i AI
  •  Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych metodach komunikacji i budowaniu relacji z klientami biznesowymi

PROGRAM SZKOLENIA

1. Marketing B2B

  • Przegląd modeli biznesowych w B2B
  • Kluczowe zasady marketingu B2B
  • Różnice między marketingiem B2B a B2C
  • Zakres odpowiedzialności specjalistów marketingu B2B

2. Strategie w marketingu B2B

  • Określanie celów marketingowych
  • Elementy skutecznej strategii B2B
  • Narzędzia wspomagające planowanie działań
  • Co marketer B2B powinien wiedzieć o swojej firmie i biznesie - niezbędnik marketera

3. Klient w marketingu B2B

  • Skuteczne sposoby poznawania klientów biznesowych i źródła danych 
  • Buyer Persona w B2B i jej tworzenie
  • Przekonania klientów biznesowych i ich wpływ na podejmowanie decyzji
  • Podejmowanie decyzji przez klientów biznesowych
  • Strategie pozyskiwania klientów w B2B
  • Leady – diament marketera

4. Znacznie marki w marketingu B2B

  • Czy firma z rynku B2B może być marką?
  • Jakie warunki musi spełnić biznes, aby stać się marką
  • Sposoby budowania marek w B2B – case studies
  • Wykorzystanie archetypów w budowaniu marki
  • RTB – dlaczego klienci mają zaufać Twojej marce

Warsztat: praca nad marką

5. Komunikacja z klientami biznesowymi

  • Kanały i sposoby komunikacji z klientami B2B
  • Co komunikować klientom B2B? Różnice w komunikacji B2C i B2B
  • Stosowanie języka korzyści, odwoływanie się do potrzeb klientów, ich obaw i wyzwań.

5. Nowoczesne i efektywne narzędzia marketingu B2B

  • Lejek sprzedażowo-marketingowy
  • Narzędzia własne i branżowe – wady i zalety rozwiązań
  • Narzędzia: Targi i eventy – zwiększanie skuteczności i wskaźniki pomiaru
  • Social selling (Linkedin, Facebook)
  • Rekomendacje klientów
  • Rola i tworzenie testimoniali z klientami: pokaż kto pracuje z Twoim produktem i zyskaj większe zaangażowanie
  • Wykorzystanie narzędzi internetowych oraz AI
  • Digitalizacja marketingu B2B oraz synergia działań off-line z on-line.

Warsztat: planowanie działań marketingowych B2B oraz case studies

6. Content marketing w pracy marketera

  • Zdefiniowanie content marketingu – czy każda treść jest contentem?
  • Branded content – promocja marki bez pokazywania produktów i nachalnej sprzedaży
  • Metody podawania / dostarczania treści klientowi
  • Recykling treści w marketingu B2B

7. Wyzwania i trendy w działaniach marketingowych B2B

  • Tematy dominujące w B2B  (np. zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, recykling opakowań)
  • Wyzwania w firmach współpracujących z innymi biznesami
  • Trendy i prognozy dla biznesów B2B

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener Marketingu

Izabela Bohdan-Talmont

Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała w działach sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.