Data rozpoczęcia:
10 LIPCA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2250 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy przerwy kawowe i OBIADY w restauracji hotelowej
Zamów szkolenie teraz, fakturę opłacisz później. Rejestruj się min. 8 dni przed szkoleniem. Pomożesz nam szybciej potwierdzić grupę. Dziękujemy!
EARLY BIRD: zgłoszenie min. 30 dni przed datą szkolenia - 5% TEAM: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 lub więcej osób - 10% UWAGA: rabaty łączą się – możesz zyskać nawet 15% zniżki!
Kameralne grupy (6–12 osób) - więcej uwagi trenera, indywidualne podejście, wymiana doświadczeń. Zapisz się zanim zabraknie miejsc!
Szkolenie jest również wartościowe dla menedżerów z branż technicznych, przemysłowych, IT, produkcyjnych, logistycznych i usług dla biznesu, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych
Warsztat: praca nad marką B2B
Warsztat: planowanie działań marketingowych B2B oraz case studies
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.