Data rozpoczęcia:
12 CZERWCA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2150 PLN netto +23% VAT
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
Szkolenie z zakresu merchandisingu ma na celu rozwinięcie umiejętności efektywnego zarządzania przestrzenią sprzedażową, prezentacji produktów oraz kreowania atrakcyjnych ofert wizualnych, co przekłada się na wzrost sprzedaży i poprawę doświadczenia klientów.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafić:
Ćwiczenie: Analiza hipotetycznej grupy docelowej sklepu i zaproponowanie sposobów dostosowania merchandisingu do ich potrzeb.
Ćwiczenie: Projektowanie prostego układu sklepu, z uwzględnieniem głównych stref i ścieżek klientów.
4. Wizualna prezentacja produktów (Visual Merchandising)
Ćwiczenie: Stworzenie projektu ekspozycji produktów na podstawie wybranej oferty promocyjnej – wybór oświetlenia, kolorów oraz układ półek.
Ćwiczenie: Zaplanowanie strefy promocyjnej dla nowego produktu z uwzględnieniem zasad promocji i układu przestrzennego.
Ćwiczenie: Projektowanie prostego planogramu dla konkretnego działu w sklepie (np. dział chemii gospodarczej lub spożywczy).
Ćwiczenie: Analiza przykładowych wyników sprzedaży z różnych stref sklepu i rekomendacja zmian w układzie.
Ćwiczenie: Zaplanowanie sezonowej zmiany układu sklepu, uwzględniając sezonowość produktów (np. Boże Narodzenie, Wielkanoc).
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.