22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Marketing strategiczny

Data rozpoczęcia:
22 MAJA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

 Zarejestruj się najpóźniej do 15 maja 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Opinie klientów

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Świetnie, ciekawie prowadzone zajęcia, byliśmy cały czas zaangażowani. Plan szkolenia zgodny z oczekiwaniami." Electrum Sp. z o.o.
  • "Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy", pracownik, Akademia Leona Koźmińskiego.

Korzyści

  •   zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
  •   nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
  •   określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
  •   dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
  •   nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
  •   dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
  •   nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Jak przygotować się do opracowania strategii marketingowej

  • Na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem pracy nad strategią marketingową?
  • Jak przeanalizować grupy docelowe, treści marketingowe, wskaźniki i lejki sprzedażowe?

2. Jak ustalać cele marketingowe, które naprawdę działają

  • Jak przełożyć strategię na konkretne działania?
  • Od celów ogólnych po operacyjne – jak zbudować ich ciągłość?
  • Stosowanie SMART i KPI w codziennej pracy

3. Jak wyróżnić się na rynku i stworzyć unikalną propozycję wartości?

  • Określenie przewag konkurencyjnych
  • Jakie problemy klientów rozwiązuje Twoja oferta?
  • Jak przedstawić dowody skuteczności i wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Korzystanie z propozycji wartości w codziennej pracy marketingowej

4. Poznaj lepiej swoich klientów – Buyer Persona w B2B i B2C

  • Jak podejść do segmentacji klientów i opisu Buyer Persony?
  • Jakie są różnice między tworzeniem Buyer Persony w B2B i B2C?
  • Praktyczne ćwiczenia – tworzenie skutecznych profili klientów.

DZIEŃ DRUGI

1. Jak prowadzić klientów do zakupu – proces zakupowy i lejki marketingowe

  • Jak wygląda droga klienta do zakupu i jak nią zarządzać?
  • Mapowanie procesu zakupowego, by zwiększyć skuteczność działań
  • Tworzenie skuteczne lejków marketingowych - praktyczne podejście

2. Plan marketingowy krok po kroku – działania, terminy, odpowiedzialność

  • Jakie elementy powinien zawierać skuteczny plan marketingowy?
  • Realistyczne ustalanie terminów i podział zadań
  • Łączenie strategii marketingowej z lejkami sprzedażowymi

3. Mierzenie i monitorowanie skuteczności działań marketingowych

  • Jak monitorować efekty marketingu i optymalizować wyniki?
  • Co to jest tablica PDCA i jak jej używać?
  • Jak dobrać odpowiednie KPI i skutecznie nimi zarządzać?

4. Sesja pytań i odpowiedzi

Trener Marketingu

Alicja Ortynecka

Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Trener biznesowy i wykładowca akademicki – prowadzi szkolenia z zakresu strategii marketingowych, zarządzania marką, tworzenia kampanii promocyjnych i komunikacji marketingowej. Szkoliła managerów is specjalistów marketingu m.in. z dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, PZU, Santander, a także przedstawicieli administracji publicznej (Kancelaria Premiera, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miasta Warszawy). Pracowała dla ponad 100 klientów z kilkunastu branż, łącząc wiedzę strategiczną z praktyką biznesową. Prezes Fundacji Wise Future University, wspierającej psychoedukację w szkołach.