AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Innowacyjne strategie marketingowe: projektowanie, planowanie, wdrażanie

Data rozpoczęcia:
19 MARCA

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE: 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 13 marca. Dziękujemy.

Opinie klientów

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Świetnie, ciekawie prowadzone zajęcia, byliśmy cały czas zaangażowani. Plan szkolenia zgodny z oczekiwaniami." Electrum Sp. z o.o.
  • "Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy", pracownik, Akademia Leona Koźmińskiego.

Korzyści

  •   zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
  •   nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
  •   określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
  •   dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
  •   nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
  •   dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
  •   nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Analiza wstępna konieczna do opracowania strategii marketingowej

  • Obszary, które warto wziąć pod lupę rozpoczynając pracę nad strategią marketingową
  • Od analizy grup docelowych, poprzez tworzony content, wskaźniki, lejki marketingowe do zarządzania zespołem

2. Ustalenie celów na poziomie strategicznym - metodyka wyznaczania celów, które osiągają rezultaty

  • Budowanie ciągów celów: od celów strategicznych, poprzez taktyczne do operacyjnych
  • Metodyka SMART i KPI

3. Znajdowanie przewag konkurencyjnych oraz wypracowywanie unikalnej propozycji wartości

  • Ustalenie przewag konkurencyjnych
  • Propozycja wartości jako sposób odpowiadania na problemy i wzywania klientów
  • Dostarczanie dowodów skuteczności w propozycji wartości
  • 3 poziomy propozycji wartości
  • Sposób wypracowywania propozycji wartości w zespole
  • Korzystanie na co dzień z propozycji wartości w dziale marketingu

4. Metodyka i praktyka tworzenia Buyer Person w segmencie B2B i B2C

  • Różnice i podobieństwa w podejściu do projektowania Buyer Person w B2B i B2C
  • Dochodzenie do swojej grupy docelowej poprzez analizę segmentacji klientów
  • Szablony do opisu Buyer Person do wykorzystania
  • Praktyczne ćwiczenia jak opisywać Buyer Personę, tak aby móc tworzyć skuteczne strategie i kampanie marketingowe

DZIEŃ DRUGI

1. Projektowanie drogi klientów do sprzedaży: proces zakupowy klienta oraz mapowanie lejków marketingowych

  • Cykl zakupowy klienta i jego kluczowych etapów - metody znacznego poszerzenia grupy docelowej
  • Gotowy szablon do opisu procesu zakupu
  • Praktyczne ćwiczenia jak mapować proces zakupowy
  • Customer journey map i opracowanie lejków marketingowych
  • Tworzenie lejków marketingowych w praktyce

2. Opracowanie planu marketingowego obejmującego: działania operacyjne, terminy i odpowiedzialności

  • Kluczowe działania niezbędne do opracowania planu marketingowego
  • Ustalanie realnych terminów, odpowiedzialności poszczególnych działów / pracowników
  • Tworzenie planu marketingowego zbudowanego w oparciu o cele strategiczne i lejki

3. Budowanie kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety 

  • Monitorowanie efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników 
  • Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
  • Budowanie własnych tablice PDCA na podstawie opracowanych wcześniej lejków i ścieżek zakupowych
  • Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby optymalizować działania i wykazywać ich efektywność

6. Sesja pytań i odpowiedzi 

Trener Marketingu

Alicja Ortynecka

Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Trener biznesowy i wykładowca akademicki – prowadzi szkolenia z zakresu strategii marketingowych, zarządzania marką, tworzenia kampanii promocyjnych i komunikacji marketingowej. Szkoliła managerów is specjalistów marketingu m.in. z dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, PZU, Santander, a także przedstawicieli administracji publicznej (Kancelaria Premiera, Ministerstwo Sprawiedliwości, Urząd Miasta Warszawy). Pracowała dla ponad 100 klientów z kilkunastu branż, łącząc wiedzę strategiczną z praktyką biznesową. Prezes Fundacji Wise Future University, wspierającej psychoedukację w szkołach.