22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Marketing, który działa – tworzenie skutecznych strategii, planów i budżetów

Data rozpoczęcia:
25 CZERWCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
10:00-17:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2250 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 17 czerwca 2025. Dziękujemy.

OPINIE KLIENTÓW
"Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
"Polecam. Doskonały prowadzący, niewielkie grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń. Do tego fantastyczny obiad w restuaracji" pracownik, Grupa Edukacyjna SA

Korzyści

  •  Zdobycie praktycznych narzędzi do analizy rynku i konkurencji - uczestnicy nauczą się oceniać potencjał rynkowy, analizować klientów i opracowywać mapy rynku
  •  Rozwinięcie umiejętności tworzenia strategii marketingowych - qarsztaty i symulacje pozwolą na praktyczne zastosowanie strategii i diagnozowanie sytuacji rynkowej
  •  Umiejętność tworzenia planów marketingowych, ustalania budżetu i harmonogramu wdrażania planu oraz monitorowania realizacji planu.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Analiza rynku, klientów i konkurencji – klucz do skutecznego planowania

  • Jak działa model biznesowy Twojej firmy i co wpływa na przychody?
  • Co wpływa na skuteczność marketingu w 2025?
  • Od czego zacząć planowanie działań marketingowych?
  • Audyt strategii marketingowej – co działa, a co wymaga poprawy?
  • Analiza rynku: jakie mamy możliwości i zagrożenia
  • Jak badać klientów, ich decyzje zakupowe i potrzeby?
  • Jak analizować konkurencję i stworzyć mapę rynku?

2. Prognozowanie i planowanie w dynamicznym otoczeniu

  • Jak tworzyć realistyczne scenariusze rynkowe?
  • Jakie czynniki warto brać pod uwagę przy prognozach?
  • Symulacyjna gra strategiczna MARKETING CAMPAIGN – ćwiczenie na budowanie kampanii w zmiennych warunkach rynkowych.

3. Określanie celów marketingowych

  • Jaką pozycję chcemy osiągnąć na rynku?
  • Jak wyznaczać cele rynkowe, finansowe i sprzedażowe?
  • Jak przekształcać cele w konkretne działania?

4. Wybór strategii marketingowej

  • Jak wybrać najlepszy segment rynku i pozycjonowanie?
  • Konkurencja czy współpraca – jakie strategie działają najlepiej?
  • Jak podejmować decyzje strategiczne i co warto brać pod uwagę?

DZIEŃ DRUGI

5. Strategie marketingowe w praktyce – co działa na rynku?

  • Przegląd skutecznych strategii w różnych branżach – co z nich wynika?
  • Strategie niszowe – kiedy warto postawić na wąski segment?
  • Skuteczne strategie dla firm z sektora B2B i B2C
  • Case studies – analiza realnych przypadków sukcesu.

6. Etapy tworzenia planu marketingowego

  • Jak stworzyć skuteczną ofertę, która przyciąga klientów?
  • Jak określać ceny, aby odzwierciedlały wartość produktu?
  • Jak wybrać kanały komunikacji i dystrybucji?
  • Jak napisać plan marketingowy, który da się wdrożyć?
  • Co zmienia AI w planowaniu marketingowym?

7. Budżet i harmonogram działań marketingowych

  • Jak realistycznie zaplanować budżet i wydatki marketingowe?
  • Jak monitorować budżet i dostosowywać go do zmieniających się warunków?
  • Jak tworzyć harmonogram działań, by osiągnąć najlepsze efekty?

8. Wdrożenie i kontrola planu marketingowego

  • Jak skutecznie wprowadzić plan w życie i unikać pułapek?
  • Jak komunikować plan wewnątrz firmy i zyskać wsparcie zespołu?
  • Jak monitorować realizację strategii i wprowadzać korekty?

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener Marketingu

Michał Dziekoński

Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w Orlando (USA).
Prowadzi zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich szkoleniach adaptuje tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych.
W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, controllingu marketingowego i budżetowania, tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.