Start: 08 GRUDNIA 2025
Koniec: 09 GRUDNIA 2025
Czas trwania: 2 DNI
Godziny: 9:00-16:00
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 2150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%
Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
beata@kfk.pl 22 1189 002 (9-17)
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą w sposób praktyczny i uporządkowany poznać współczesny marketing – jego narzędzia, strategie i zastosowania w codziennej pracy. Uczestnicy zdobędą wiedzę, jak skutecznie planować działania marketingowe i komunikacyjne w zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
OPINIE KLIENTÓW
Profesjonalne szkolenie poprowadzone przystępnym językiem, niesamowicie dobrze wprowadzające w świat marketingu, Adrian, Nicator Films
Rzetelne, ciekawe szkolenie. Prowadząca świetnie poradziła sobie z bardzo zróżnicowaną grupą, Patrycja, Maverick Sp. z o.o.
Świeże, dynamiczne podejście do edukowania, praktyczne umiejętności, bardzo polecam! Agnieszka, T4B Sp. z o.o.
Ćwiczenie: analiza rzeczywistych raportów z badań marketingowych jakościowych i ilościowych. Uczestnicy przećwiczą użycie wybranych narzędzi analitycznych i otrzymają wskazówki, co mogą sprawdzić w swojej organizacji.
Warsztat: tworzenie prezentacji produktu na stronie firmowej lub w sklepie internetowym w modelu pobudzającym klienta do zakupu.
Warsztat: zaplanowanie marketing mix dla wybranego produktu – wybór produktu, ustalenie ceny, budżetu, sposobu komunikacji oraz kanałów dystrybucji.
Marketing internetowy - promocja firmy i pozyskiwanie klientów online
Generowanie zapytań, leadów i klientów w internecie
Plany i strategie marketingowe
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.