Start: 08 GRUDNIA 2025
Koniec: 09 GRUDNIA 2025
Czas trwania: 2 DNI
Godziny: 9:00-16:00
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 2150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. ZAPEWNIAMY: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%
Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
beata@kfk.pl 22 1189 002 (9-17)
OPINIE KLIENTÓW
Profesjonalne szkolenie poprowadzone przystępnym językiem, niesamowicie dobrze wprowadzające w świat marketingu, Adrian D. Nicator Films
Rzetelne, ciekawe szkolenie. Prowadząca świetnie poradziła sobie z bardzo zróżnicowaną grupą, Patrycja B., MAVERICK Sp. z o.o.
Świeże, dynamiczne podejście do edukowania, praktyczne umiejętności, bardzo polecam! Agnieszka R., T4B Sp. z o.o.
Uczestnicy będą analizować rzeczywiste raporty z profesjonalnych badań marketingowych jakościowych i ilościowych wraz ze scenariuszami z tych badań. W tym module przećwiczą również użycie niektórych narzędzi analitycznych i otrzymają wskazówki, co mogą sprawdzić w swojej firmie mając dostęp do danych.
Warsztat: zaplanowanie działań marketing mix dla wybranego produktu: wybór produktu, ustalenie ceny, ustalenie budżetu oraz sposobu komunikacji, wybór kanałów dystrybucji
Warsztat: tworzenie prezentacji produktu na stronie firmowej lub w sklepie internetowym, aby pobudzić klienta do zakupu
Uczestnicy otrzymają również wzór briefu
Trade Marketing dla sukcesu sprzedaży
Social Media Manager
Marketing B2B
Doświadczona trenerka i menedżer marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami, produktami, strategiach marketingowych i trade marketingu. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała jako menedżer działów sprzedaży i marketingu firm FMCG: Kamis (McCormick), Eveline Cosmetics, 3M, Canpol, Spectrum Brands, Medela. Obecnie członek zarządu Emipak, współpracuje z drukarniami fleksograficznymi. Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe, koncentrując się na marketingu B2B, trade marketingu, zarządzaniu marką i polityce cenowej. Zrealizowała setki szkoleń dla firm z różnych branż. Autorka publikacji w Marketer+, E-commerce w Polsce, OOH Magazine, Świecie Druku, prelegentka konferencji branżowych i panelistka ekspercka BNP Paribas. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką i strategiami to jej główne obszary szkoleniowe.