22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Social Media Menedżer – marketing na Facebooku, Instagramie i video

Data rozpoczęcia:
20 MAJA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2150 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i elektroniczne materiały szkoleniowe

 Zarejestruj się najpóźniej do 13 maja 2025. Dziękujemy.

DLA KOGO SZKOLENIE?

Do wszystkich osób, które prowadzą lub będą prowadzić komunikację marketingową w social mediach dla swojej firmy, instytucji, organizacji w internecie, również dla freelancerów

Korzyści

  •  Nauczysz się, jak skutecznie optymalizować profile firmowe na Instagramie, Facebooku, YouTube i TikToku.
  •  Poznasz strategie tworzenia angażujących treści oraz techniki zwiększania zasięgów i interakcji.
  •  Dowiesz się, jak przygotować atrakcyjne  video do social mediów
  •  Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania Meta Business Suite oraz innych narzędzi do zarządzania treściami.
  •  Zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych trendów i zmian w algorytmach platform społecznościowych, co pozwoli Ci dostosować strategię do aktualnych realiów

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1:

1. Strategia komunikacji w mediach społecznościowych

  • Jak ustalić cele działań w mediach społecznościowych?
  • Persony — tworzenie profili idealnych odbiorców
  • Wybór odpowiednich kanałów komunikacji – kiedy postawić na Facebooka, a kiedy na Instagram?
  • Dobór formatów treści — posty graficzne, video, karuzele, stories, reels
  • Użycie narzędzi AI w tworzeniu postów, tekstów
  • Ustalanie harmonogramu działań – jak planować, aby treści były spójne i angażujące

2. Instagram i optymalizacja profilu firmowego:

  • Optymalizacja profilu — bio, estetyka feedu, hashtagi, słowa kluczowe
  • Praca z treściami wizualnymi – jak tworzyć estetyczne i angażujące materiały
  • Budowanie społeczności – jak pozyskiwać followersów i zwiększać aktywność?
  • Algorytm Instagrama w służbie Twojej firmy
  • Tworzenie kampanii reklamowych na Instagramie

3. Facebook – działania firmowe i optymalizacja fanpagea

  • Wprowadzenie do Meta Business Suite
  • Publikacja i planowanie postów — jak pisać angażujące treści i dobierać odpowiednie godziny publikacji;
  • Posty wideo, karuzele, ankiety – przegląd najlepszych praktyk
  • Budowanie społeczności na Facebooku
  • Tworzenie kampanii reklamowych na Facebooku od podstaw

Dzień 2:

1. Monitorowanie działań i raportowanie

  • Kluczowe wskaźniki skuteczności w mediach społecznościowych – jak je dobierać i analizować?
  • Jak mierzyć efektywność postów i kampanii?
  • Jak optymalizować działania na podstawie wyników?

2. YouTube – skuteczne działania marketingowe

  • Zakładanie i optymalizacja kanału YouTube
  • Typy treści (tutoriale, case studies, transmisje na żywo)
  • Short video na YouTube
  • Algorytm YouTube
  • SEO na YouTube, czyli jak tworzyć tytuły, opisy i tagi, które generują ruch?

3. TikTok – efektywne działania firmowe

  • Zakładanie i optymalizacja profilu
  • Jak stworzyć spójny wizerunek na TikToku?
  • Tworzenie krótkich, angażujących filmów:
  • Najważniejsze funkcje: efekty, dźwięki, trendy
  • Algorytm TikToka — jak działa i jak dopasować treści
  • Scenariusze i storytelling w wide

4. Warsztat praktyczny — tworzenie wideo do social media

  • Wprowadzenie do tworzenia wideo
  • Sprzęt - jak wybrać odpowiedni statyw, mikrofon, oświetlenie itp.
  • Darmowe i płatne aplikacje do edycji  filmów - CapCut bez tajemnic.
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Edycja filmów i analiza efektów pracy

5. Podsumowanie warsztatów oraz sesja pytań i odpowiedzi 

Trener Marketingu

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Ekspertka w komunikacji biznesowej, social mediach i content marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w content marketingu, SEO copywritingu, strategiach social media oraz wideo w marketingu. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z content marketingu, copywritingu, social media, pomagając firmom budować silne marki i skutecznie komunikować się na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Trener Marketingu

Laura Kwiatkowska

Twórczyni internetowa, specjalizująca  się w tworzeniu angażującego contentu, szczególnie wideo i montażu filmów. Zajmuje się kompleksowym procesem produkcji treści – od kreatywnego pomysłu, poprzez realizację, aż po finalny montaż, dostosowany do specyfiki mediów społecznościowych marek, twórców oraz platform. Swoje doświadczenie zdobywała przy realizacji  sesji zdjęciowych, produkcji eventowej czy też tworząc wizualne koncepcje albumów muzycznych. Pracuje w jednej z warszawskich agencji PR, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby marek i odbiorców.