Start: 06 LISTOPADA 2025
Koniec: 07 LISTOPADA 2025
Czas trwania: 2 DNI
Godziny: 9:00-16:00
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 1950 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. ZAPEWNIAMY: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%
Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
beata@kfk.pl 22 1189 002 (9-17)
Dla wszystkich osób, które prowadzą lub będą prowadzić komunikację marketingową w social mediach dla swojej firmy, instytucji, organizacji w internecie, również dla freelancerów
Social Media dla Biznesu – Facebook, Instagram i Canva
Nowoczesny PR manager
Marketing internetowy
Psychologiczne techniki w kampaniach marketingowych
Ekspertka w komunikacji biznesowej, public relations, mediach społecznościowych oraz content marketingu i copywritingu w dobie AI. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w nowoczesnym PR, strategiach social media, content marketingu i copywritingu dostosowanym do zmian technologicznych. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, content marketingu oraz skutecznej obecności marki w social mediach — pomagając firmom budować relacje, zwiększać widoczność i reagować na nowe trendy i potrzeby. Prowadzi w Warszawie własną agencję PR i marketingową - Koncept Team.
Twórczyni internetowa, specjalizująca się w tworzeniu angażującego contentu, szczególnie wideo i montażu filmów. Zajmuje się kompleksowym procesem produkcji treści – od kreatywnego pomysłu, poprzez realizację, aż po finalny montaż, dostosowany do specyfiki mediów społecznościowych marek, twórców oraz platform. Swoje doświadczenie zdobywała przy realizacji sesji zdjęciowych, produkcji eventowej czy też tworząc wizualne koncepcje albumów muzycznych. Pracuje w jednej z warszawskich agencji PR, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby marek i odbiorców.