Social Media Manager – marketing i komunikacja na Facebooku, Instagramie i video ✳️ BESTSELLER

Start: 15 WRZEŚNIA 2025

Czas trwania: 2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja: WARSZAWA

Cena: 2150 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy: Certyfikaty, Materiały Szkoleniowe, Przerwy Kawowe, Obiady w Restauracji.

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 7 dni przed szkoleniem. Jeśli później - napisz: szkolenia@kfk.pl

RABATY

Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej
Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

DLA KOGO SZKOLENIE?

Dla wszystkich osób, które prowadzą lub będą prowadzić komunikację marketingową w social mediach dla swojej firmy, instytucji, organizacji w internecie, również dla freelancerów

KORZYŚCI

  •  Nauczysz się, jak skutecznie optymalizować profile firmowe na Instagramie, Facebooku, YouTube i TikToku.
  •  Poznasz strategie tworzenia angażujących treści oraz techniki zwiększania zasięgów i interakcji.
  •  Dowiesz się, jak przygotować atrakcyjne  video do social mediów
  •  Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania Meta Business Suite oraz innych narzędzi do zarządzania treściami.
  •  Zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych trendów i zmian w algorytmach platform społecznościowych, co pozwoli Ci dostosować strategię do aktualnych realiów

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1

1. Strategia komunikacji w mediach społecznościowych

  • Jak ustalić cele działań w mediach społecznościowych?
  • Persony — tworzenie profili idealnych odbiorców
  • Wybór odpowiednich kanałów komunikacji
  • Dobór formatów treści — posty graficzne, video, karuzele, stories, reels
  • Użycie narzędzi AI w tworzeniu postów, tekstów
  • Ustalanie harmonogramu działań

2. Instagram i optymalizacja profilu firmowego

  • Optymalizacja profilu — bio, estetyka feedu, hashtagi, słowa kluczowe
  • Praca z treściami wizualnymi – jak tworzyć estetyczne i angażujące materiały
  • Budowanie społeczności – jak pozyskiwać followersów i zwiększać aktywność
  • Algorytm Instagrama
  • Tworzenie kampanii reklamowych na Instagramie

3. Facebook – działania firmowe i optymalizacja fanpage’a

  • Wprowadzenie do Meta Business Suite
  • Publikacja i planowanie postów
  • Posty wideo, karuzele, ankiety – przegląd najlepszych praktyk
  • Budowanie społeczności na Facebooku
  • Tworzenie kampanii reklamowych na Facebooku od podstaw


Dzień 2

1. Warsztat praktyczny – tworzenie wideo do social media (ok. 2,5 godziny)

  • Wprowadzenie do tworzenia wideo
  • Sprzęt – statyw, mikrofon, oświetlenie itp.
  • Aplikacje do edycji filmów – CapCut bez tajemnic
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Edycja filmów i analiza efektów pracy

2. YouTube – skuteczne działania marketingowe

  • Zakładanie i optymalizacja kanału YouTube
  • Typy treści (tutoriale, case studies, transmisje na żywo)
  • Short video na YouTube
  • Algorytm YouTube
  • SEO na YouTube – tytuły, opisy i tagi generujące ruch

3. TikTok – efektywne działania firmowe

  • Zakładanie i optymalizacja profilu
  • Jak stworzyć spójny wizerunek na TikToku?
  • Tworzenie krótkich, angażujących filmów
  • Najważniejsze funkcje: efekty, dźwięki, trendy
  • Algorytm TikToka — jak działa i jak dopasować treści
  • Scenariusze i storytelling w wideo

4. Monitorowanie działań i raportowanie

  • Kluczowe wskaźniki skuteczności w mediach społecznościowych – jak je dobierać i analizować?
  • Jak mierzyć efektywność postów i kampanii?
  • Jak optymalizować działania na podstawie wyników?

5. Podsumowanie warsztatów oraz sesja pytań i odpowiedzi

MOGĄ CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ TE SZKOLENIA:

Social Media dla Biznesu – Facebook, Instagram i Canva
Marketing internetowy
Psychologiczne techniki w kampaniach marketingowych

Trener Marketingu

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Ekspertka w komunikacji biznesowej, public relations, mediach społecznościowych oraz content marketingu i copywritingu w dobie AI. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w nowoczesnym PR, strategiach social media, content marketingu i copywritingu dostosowanym do zmian technologicznych. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, content marketingu oraz skutecznej obecności marki w social mediach — pomagając firmom budować relacje, zwiększać widoczność i reagować na nowe trendy i potrzeby. Prowadzi w Warszawie własną agencję PR i marketingową - Koncept Team.

Trener Marketingu

Laura Kwiatkowska

Twórczyni internetowa, specjalizująca  się w tworzeniu angażującego contentu, szczególnie wideo i montażu filmów. Zajmuje się kompleksowym procesem produkcji treści – od kreatywnego pomysłu, poprzez realizację, aż po finalny montaż, dostosowany do specyfiki mediów społecznościowych marek, twórców oraz platform. Swoje doświadczenie zdobywała przy realizacji  sesji zdjęciowych, produkcji eventowej czy też tworząc wizualne koncepcje albumów muzycznych. Pracuje w jednej z warszawskich agencji PR, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby marek i odbiorców.