22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Psychologia sprzedaży w pracy handlowca

Data rozpoczęcia:
10 LIPCA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
1190 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

 Zarejestruj się najpóźniej do 3 lipca. Dziękujemy.

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

DLA KOGO SZKOLENIE?

  •  Przedstawiciele handlowi i doradcy klienta – którzy chcą skuteczniej prowadzić rozmowy sprzedażowe i lepiej reagować na zachowania klientów
  •  Menedżerowie sprzedaży i zespołów handlowych – odpowiedzialni za rozwój kompetencji swoich zespołów i zwiększenie konwersji sprzedażowych
  •  Specjaliści ds. customer experience i obsługi klienta
  •  Specjaliści ds. obsługi klienta i sprzedaży B2B – którzy budują relacje z klientem w cyklu długofalowym
  •  Osoby rozpoczynające pracę w działach sprzedaży / handlowych – które chcą od początku działać skutecznie i świadomie, rozumiejąc mechanizmy decyzji zakupowych

Korzyści

  •  Zrozumiesz, jak klienci podejmują decyzje i jak na nie wpływać za pomocą emocji, stylu rozmowy i argumentacji
  •  Poznasz praktyczne techniki psychologiczne, które zwiększają skuteczność sprzedaży bez manipulacji.
  •  Nauczysz się budować zaufanie i relacje, dzięki którym klienci chętniej kupują i wracają
  •  Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami, rozmową o cenie i trudnymi sytuacjami sprzedażowymi – z pewnością i empatią

PROGRAM SZKOLENIA

Jak wykorzystać wiedzę o emocjach, motywacjach i zachowaniach klientów w codziennej pracy handlowca?

1. Psychologia sprzedaży i zachowań klienta

  • Jak znajomość procesów psychologicznych zwiększa skuteczność handlowca
  • Co wpływa na postrzeganie rozmowy sprzedażowej przez klienta

2. Styl decyzyjny klienta i jego wpływ na rozmowę handlową

  • Klient emocjonalny vs analityczny – jak ich rozpoznać
  • Dopasowanie komunikatów do stylu poznawczego i potrzeb
  • Błędy poznawcze wpływające na decyzję

3. Psychologiczne techniki w kontakcie sprzedażowym

  • Jak mówić językiem klienta i budować wartość
  • Zasada niedoboru i społecznego dowodu w rozmowie
  • Elementy psychologii wpływu w etycznej sprzedaży

4. Argumentacja i prezentacja oferty

  • Jak tworzyć argumenty trafiające do konkretnego typu klienta
  • Wzmacnianie przekazu przez kontekst i strukturę oferty
  • Jak mówić o rozwiązaniu, nie o produkcie

5. Budowanie relacji i zaufania w procesie sprzedaży

  • Co sprawia, że klient chce kupić od konkretnego człowieka
  • Jak handlowiec może być postrzegany jako doradca, nie sprzedawca
  • Utrzymanie relacji po zamknięciu sprzedaży

6. Cena w sprzedaży – jak o niej mówić

  • Jak klienci postrzegają cenę, a jak wartość
  • Efekt kotwiczenia i porównań – bez manipulacji
  • Kiedy rabat działa, a kiedy podważa produkt

7. Obiekcje i trudne sytuacje w sprzedaży

  • Co naprawdę oznacza „muszę się zastanowić”
  • Strategie empatycznego odpowiadania na opór
  • Jak nie spalić relacji przy odmowie

8. Zastosowanie psychologii sprzedaży w praktyce

  • Budowanie rozmowy dopasowanej do konkretnego klienta
  • Jak tworzyć pytania, które prowadzą do zakupu
  • Jakie komunikaty skracają dystans i zwiększają skuteczność

Sesja pytań i odpowiedzi

Otwarte konsultacje i pytania uczestników

Wręczenie certyfikatów

METODY PRACY

  • Case studies i burza mózgów
  • Analiza rzeczywistych sytuacji z klientami i identyfikacja najczęstszych błędów sprzedażowych
  • Praktyczne ćwiczenia z komunikacji z klientem, argumentacji cenowej i pracy z obiekcjami
Trener Marketingu

Dagmara Kokoszka-Lassota

Ekspertka psychologii marketingu i sprzedaży, neuromarketingu oraz digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Autorka książki "Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?", wydanaej przez Onepress w marcu 2025. Specjalizuje się w psychologii mediów społecznościowych i zachowaniach konsumenckich, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe. Współpracowała przy projektach dla 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. I Love Marketing, Influencer Live, Golden Marketing Conference. Publikowała w Onet, Sukces Pisany Szminką, a jako ekspert występowała w Pytaniu na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet. Wyróżniona w rankingu „Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z psychologii sprzedaży i marketingu, strategii marketingu internetowego, pomagając firmom skuteczniej docierać do klientów.