AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Techniki sprzedaży - sztuka przekonywania, argumentacji, perswazji

Data rozpoczęcia:
22 MAJA

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
1990 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

WARSZAWA: Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

PROGRAM SZKOLENIA

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 10-11 kwietnia

ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

KORZYŚCI

  • szkolenie techniki sprzedaży nauczy zespół sprzedażowy przełożenia technik współpracy na realne sytuacje zawodowe
  • stosując wiele prostych i skutecznych technik, uczestnicy zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach
  • nabycie pewności siebie i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • prezentowane techniki nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji

PROGRAM SZKOLENIA

1. Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – prosta reguła, ale często zapominana
  • Umawianie się na spotkanie. Co zrobić szczególnie w pierwszym kontakcie, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – czyli nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

2. Scenariusz spotkania z klientem

  • Przygotowanie się do spotkania z kontrahentem
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – czyli jak być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

3. Rozmowa z klientem

  • Źródła informacji o kliencie, zwłaszcza rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

4. Narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – czyli dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci, czyli rozpocznij merytoryczną rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta. W szczególności do powiększenia zakupów towarów lub usług

5. Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu transakcji – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, w szczególności utrudniających sfinalizowanie transakcji

6. Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej sytuacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta – czyli nauka skutecznej komunikacji

7. Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – czyli umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener Marketingu

Hanna Adamiak

Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych, negocjacjach handlowych, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz rozwijaniu portfolio produktów. Absolwentka Zarządzania i Marketingu w Warszawskiej Szkole Biznesu oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pełniła role m.in. Dyrektora Marketingu, Channel Managera i Senior Category Managera w Eurocash S.A., zarządzając kategoriami produktów o wartości 250 mln zł, kierowała projektami marketingowymi dla sieci Delikatesy Centrum. Opracowywała modele biznesowe, prowadziła zaawansowane negocjacje z dostawcami, wdrażała strategii marketingowe. Z sukcesem kierowała projektami wprowadzania na rynek nowych produktów, m.in. Wild Bean Cafe w BP Polska, oraz wdrażała programy promocyjno-sprzedażowe, które zwiększały sprzedaż nawet o 40%. Współpracowała z klientami w Europie i Azji, rozwijając dystrybucję, wizerunek marki i sprzedaż. Prowadzi szkolenia z zakresu Category Management, zarządzania produktem, negocjacji handlowych i technik sprzedaży, dzieląc się praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych i krajowych projektach.