22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Content marketing i SEO copywriting

Data rozpoczęcia:
05 CZERWCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

 Zarejestruj się najpóźniej do 28 maja 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Kto wybiera nasze szkolenie?

  •  Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach i instytucjach
  •  Osoby zarządzające treścią stronami www, blogerzy, dziennikarze
  •  Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO

Opinie o szkoleniu:

Całe szkolenie zostało wykonane bardzo profesjonalnie i praktycznie, program był inspirujący. Dobra robota!, Pracownik IOW Trade Sp. z o.o.
Bardzo dziękujemy za możliwość uczestniczenia w szkoleniu z Justyną. Potężna dawka wiedzy i inspiracji, dzięki której będziemy mogły lepiej zaplanować swoje strategie na przyszły rok. Uczestniczki z Timocom sp. z o.o.

Korzyści

W trakcie szkolenia:

  •   uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
  •   praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
  •   dowiedzą się, jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
  •   będą analizować treści i optymalizować je - budować strukturę przekazu i wykorzystywać język korzyści
  •   będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowania contentu zgodnie z zasadami SEO i eyetrackingu
  •   dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania

PROGRAM SZKOLENIA

1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej

  • Różnice między outbound i inbound marketingiem
  • Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
  • Co działa w content marketingu?
  • 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
  • Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat 

2. Planowanie działań content marketingu

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
  • Kanały komunikacji i model POEM
  • Buyer Persona i User Experience (UX)
  • Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
  • Harmonogram publikacji, miejsca publikacji

3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast

  • Storytelling to nie opowiadanie bajek
  • Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
  • Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców? 
  • Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko? 

4. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w content marketingu?

  • Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
  • Możliwości  ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
  • Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
  • Pomocne wtyczki do ChatGPT
  • Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT

5.  Jak pisać w social mediach?

  • Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
  • Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
  • User Generated Content - czy to dla każdego?
  • Współpraca z influencerami 

6. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu

  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
  • Jak dbać o czytelność tekstów

7. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki

  • Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
  • Jak używać słów kluczowych
  • Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
  • Tworzenie użytecznych i krótkich linków
  • Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu

8. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?

  • Jak skanowane są treści w internecie?
  • Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
  • Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
  • Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.

9. Psychologia content marketingu

  • Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
  • Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych? 
  • Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
  • Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:

Copywriting w biznesie i marketingu - skuteczna i jasna komunikacja

Trener Marketingu

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Ekspertka w komunikacji biznesowej, social mediach i content marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w content marketingu, SEO copywritingu, strategiach social media oraz wideo w marketingu. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z content marketingu, copywritingu, social media, pomagając firmom budować silne marki i skutecznie komunikować się na dynamicznie zmieniającym się rynku.