Data rozpoczęcia:
19 MAJA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2150 PLN netto +23% VAT
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
Forma:
2-dniowy kreatywny warsztat - ćwiczenia i zadania praktyczne. Na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć
Dla kogo?
Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem – którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.
Opinie o szkoleniu:
Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!
Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.