AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Warsztat kreatywny dla specjalistów marketingu i reklamy

Data rozpoczęcia:
24 LUTEGO

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2150 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

WARSZAWA: Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Forma:
2-dniowy kreatywny warsztat - ćwiczenia i zadania praktyczne. Na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć

Dla kogo?

Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem kreatywnym – którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Opinia o szkoleniu:

"Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy" Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.

Korzyści

  •  zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych
  •  poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego
  •  skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!

  •  Mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia. Praktycznie, energetycznie, treściwie - z przydatnymi ćwiczeniami.
  •  Podczas warsztatów poznasz mnóstwo inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność. Dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. Krótka, inspirująca historia o kreatywności

3. Kreatywność – 3 główne procesy

4. Źródła kreatywności 

5. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku

6. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne

7. Radość z samego tworzenia

8. Ty jako blokada. Hamulcowi. Perfekcjonizm. Krytycy zewnętrzni.

9. Reklamuj idee, a nie rzeczy

10. Obraz – zilustruj idee, wartości

11. Symbolika – wyraź to znakiem

12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror

13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie

14. Jak zamienić cechy na korzyści

15. Metafora

16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy

17. Słowa, słowa, słowa - jak je dobrze używać, aby przekonać

18. Kreatywność – nietypowe przykłady

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia z Adrianem Tomaszewskim:

Grafika w reklamie i psychologia designu

Copywriting w biznesie i marketingu - sztuka dobrej komunikacji              
Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę.
Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment,