22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Warsztat kreatywny dla specjalistów marketingu i reklamy

Data rozpoczęcia:
19 MAJA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2150 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Forma:
2-dniowy kreatywny warsztat - ćwiczenia i zadania praktyczne. Na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć

 Zarejestruj się najpóźniej do 12 maja 2025. Dziękujemy.

Dla kogo?

Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem – którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Opinie o szkoleniu:

  • Bardzo merytoryczna wiedza przekazana świetny i ciekawy sposób. Pobudzenie kreatywności w 100%! Dużo inspiracja do działania w firmie. Wychodzę ze szkolenia z głową pełną pomysłów., Monika S. Wodociągi Białostockie
  • Szkolenie bardzo ciekawe, inspirujące. Dużo praktycznych wskazówek, bardzo ciekawe ćwiczenia, super Prowadzący", Anna B. ZSZ Gostynin
  • P. Adrian jest ekspertem posiadającym bardzo dużą wiedzę, a także niezwykle cenne doświadczenie. Warto iść na to szkolenie! Daria UJ
  • Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy, Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.

Korzyści

  •  zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych
  •  poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego
  •  skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!

  •  Mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia. Praktycznie, energetycznie, treściwie - z przydatnymi ćwiczeniami.
  •  Podczas warsztatów poznasz mnóstwo inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność. Dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. Krótka, inspirująca historia o kreatywności

3. Kreatywność – 3 główne procesy

4. Źródła kreatywności 

5. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku

6. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne

7. Radość z samego tworzenia

8. Ty jako blokada. Hamulcowi. Perfekcjonizm. Krytycy zewnętrzni.

9. Reklamuj idee, a nie rzeczy

10. Obraz – zilustruj idee, wartości

11. Symbolika – wyraź to znakiem

12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror

13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie

14. Jak zamienić cechy na korzyści

15. Metafora

16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy

17. Słowa, słowa, słowa - jak je dobrze używać, aby przekonać

18. Kreatywność – nietypowe przykłady

Polecamy inne szkolenia z Adrianem Tomaszewskim:

Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu

AI w marketingu i pracy kreatywnej

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.