Warsztat kreatywny dla specjalistów marketingu i reklamy

Start: 23 KWIETNIA 2026
Koniec: 24 KWIETNIA 2026

Czas trwania: 2 DNI

Godziny: 9:00-16:00

Lokalizacja: WARSZAWA

Cena: 2150 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. ZAPEWNIAMY: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

beata@kfk.pl    22 1189 002 (9-17)

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

Forma:

2-dniowy kreatywny warsztat – ćwiczenia i zadania praktyczne. Na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć.

Dla kogo szkolenie?

Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak i dla menedżerów zarządzających zespołem, którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.

Opinie o szkoleniu:

  • Bardzo merytoryczna wiedza przekazana w świetny i ciekawy sposób. Pobudzenie kreatywności w 100%! Dużo inspiracji do działania w firmie. Wychodzę ze szkolenia z głową pełną pomysłów. – Monika S., Wodociągi Białostockie
  • Szkolenie bardzo ciekawe, inspirujące. Dużo praktycznych wskazówek, bardzo ciekawe ćwiczenia, super prowadzący. – Anna B., ZSZ Gostynin
  • P. Adrian jest ekspertem posiadającym bardzo dużą wiedzę, a także niezwykle cenne doświadczenie. Warto iść na to szkolenie! – Daria, UJ
  • Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy. – Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.

KORZYŚCI

  • zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych
  • poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego
  • skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług

Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!

  • mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia – praktycznie, energetycznie, treściwie, z przydatnymi ćwiczeniami
  • podczas warsztatów poznasz wiele inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność; dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. Krótka, inspirująca historia o kreatywności

3. Kreatywność – 3 główne procesy

4. Źródła kreatywności

5. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku

6. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne

7. Radość z samego tworzenia

8. Ty jako blokada – hamulcowi, perfekcjonizm, krytycy zewnętrzni

9. Reklamuj idee, a nie rzeczy

10. Obraz – zilustruj idee, wartości

11. Symbolika – wyraź to znakiem

12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror

13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie

14. Jak zamienić cechy na korzyści

15. Metafora

16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy

17. Słowa, słowa, słowa – jak je dobrze używać, aby przekonać

18. Kreatywność – nietypowe przykłady

MOGĄ CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ INNE SZKOLENIA:

Grafika w reklamie – projektowanie i psychologia designu
AI w marketingu i pracy kreatywnej
Psychologiczne techniki w kampaniach marketingowych

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Doświadczony twórca kampanii reklamowych (m.in. dla Philip Morris, IBM, Kraft, BP), z wieloletnim doświadczeniem w agencjach takich, jak Ogilvy, Young & Rubicam. Wykładowca SGH (copywriting), trener firmowy dla takich marek jak Payback, Allegro.pl, Intermarche, Wiśniowski. Pracował jako copywriter, dyrektor kreatywny i projektant – dziś łączy te kompetencje, prowadząc szkolenia z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej, grafiki w reklamie, psychologii designu oraz copywritingu sprzedażowego i biznesowego. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej i komunikacji marki. Autor książek o języku reklamy i copywritingu, prowadzi autorskie warsztaty z łączenia designu, storytellingu i AI. Certyfikowany trener EQF5 i absolwent kursu SGH & Google: AI in Business Development (2025).