22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu

Data rozpoczęcia:
02 CZERWCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

 Zarejestruj się najpóźniej do 26 maja 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

DLA KOGO?

  •  projektanci, graficy, marketingowcy, webdesignerzy, przedsiębiorcy

OPINIE O SZKOLENIU:

Szczerze polecam szkolenie prowadzone przez Adriana Tomaszewskiego - wiedza merytoryczna łączy się z praktyczną, co dało bardzo dobry efekt końcowy. Monika, Inmed SA

Korzyści

  •  Skuteczniejsza reklama
  •  Efektywniejsza komunikacja marketingowa,
  •  Lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi

Cel szkolenia:

  •  przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne

3. O interpretacji obiektów

  • Pion / poziom
  • Dynamika, wzrost, spadek

4. Symetria / asymetria

  • Jak postrzegamy najprostsze formy?

5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej

6. O pokazywaniu produktów

  • Kompozycja
  • Jak dodać emocji do obrazu
  • Inspiracje: pomysły na kompozycję

7. Trochę psychologii

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak ułatwić zapamiętanie?
  • Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

8. Relacje między postaciami

9. Kompozycja całego projektu

  • Odstęp – wyrównanie
  • Rytm – kontrast
  • Siatka

10. Symbolika

11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  • Hierarchia i wyróżnianie
  • Odstęp, światło, pusta przestrzeń

12. Typografia

13. Zastosowanie AI w projektowaniu graficznym

  • Generatory obrazów
  • Generatory video
  • Inspiracje, praca koncepcyjna
  • Źródła zasobów
  • Narzędzia przydatne w projektowaniu
  • Generowanie pomysłów, tworzenie grafik, personalizacja, optymalizacja
  • Współpraca człowiek - maszyna

13. Ciekawe rebrandingi

14. Trendy               

Może Cię również zainteresować to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim:

Warsztat kreatywny dla profesjonalistów marketingu i reklamy

             
Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal.