Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu ✳️ BESTSELLER

Start: 27 LISTOPADA 2025
Koniec: 28 LISTOPADA 2025

Czas trwania: 2 DNI

Godziny: 9:00-15:00

Lokalizacja: ONLINE

Cena: 1350 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting - klikasz i dołączasz do szkolenia (bez logowania i zakładania konta). Po szkoleniu otrzymasz: materiały i certyfikat

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

beata@kfk.pl    22 1189 002 (9-17)

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

DLA KOGO?

  •  Graficy i projektanci, którzy chcą tworzyć bardziej angażujące i skuteczne materiały reklamowe
  •  Web/UI/UX designerzy, którzy chcą lepiej rozumieć wpływ psychologii designu na użytkownika
  •  Specjaliści i menedżerowie marketingu odpowiedzialni za wizualną spójność marki

ZOBACZ PRZYKŁADOWE CERTYFIKATY SZKOLEŃ


KORZYŚCI

KORZYŚCI

  •  Poznasz kluczowe zasady projektowania wizualnego i psychologii designu w marketingu
  •  Nauczysz się tworzyć grafiki, które przyciągają uwagę i wspierają sprzedaż / komunikację marki
  •  Poznasz praktyczne narzędzia i inspiracje (w tym AI), które unowocześnią Twój warsztat projektowy

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią - złudzenia optyczne

3. O interpretacji obiektów

  • Pion / poziom
  • Dynamika, wzrost, spadek

4. Symetria / asymetria

  • Jak postrzegamy najprostsze formy?

5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej

6. O pokazywaniu produktów

  • Kompozycja
  • Jak dodać emocji do obrazu
  • Inspiracje: pomysły na kompozycję

7. Psychologia designu i projektowania

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak ułatwić zapamiętanie?
  • Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

8. Relacje między postaciami

9. Kompozycja całego projektu

  • Odstęp - wyrównanie
  • Rytm - kontrast
  • Siatka

10. Symbolika

11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  • Hierarchia i wyróżnianie
  • Odstęp, światło, pusta przestrzeń

12. Typografia

13. Zastosowanie AI w projektowaniu graficznym

  • Generatory obrazów
  • Generatory video
  • Inspiracje, praca koncepcyjna
  • Źródła zasobów
  • Narzędzia przydatne w projektowaniu
  • Generowanie pomysłów, tworzenie grafik, personalizacja, optymalizacja
  • Współpraca człowiek - maszyna

14. Ciekawe rebrandingi

15. Trendy

MOGĄ CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ INNE SZKOLENIA:

AI w marketingu i pracy kreatywnej
Psychologiczne techniki w kampaniach marketingowych
Video w social mediach. Nagrywanie i montaż

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Doświadczony twórca kampanii reklamowych (m.in. dla Philip Morris, IBM, Kraft, BP), z wieloletnim doświadczeniem w agencjach takich, jak Ogilvy, Young & Rubicam. Wykładowca SGH (copywriting), trener firmowy dla takich marek jak Payback, Allegro.pl, Intermarche, Wiśniowski. Pracował jako copywriter, dyrektor kreatywny i projektant – dziś łączy te kompetencje, prowadząc szkolenia z zakresu AI w marketingu i pracy kreatywnej, grafiki w reklamie, psychologii designu oraz copywritingu sprzedażowego i biznesowego. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej i komunikacji marki. Autor książek o języku reklamy i copywritingu, prowadzi autorskie warsztaty z łączenia designu, storytellingu i AI. Certyfikowany trener EQF5 i absolwent kursu SGH & Google: AI in Business Development (2025).