Social Media dla Biznesu - Facebook, Instagram i Canva ✳️ BESTSELLER

Start: 21 PAŹDZIERNIKA 2025
Koniec: 22 PAŹDZIERNIKA 2025

Czas trwania: 2 DNI

Godziny: 9:00-15:00

Lokalizacja: ONLINE

Cena: 1350 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting - klikasz i dołączasz do szkolenia (bez logowania i zakładania konta). Po szkoleniu otrzymasz: materiały i certyfikat

RABATY

EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%

ZAPISZ SIĘ - LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.

MASZ PYTANIA?

beata@kfk.pl    22 1189 002 (9-17)

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

Opinie o szkoleniu:

  • Całe szkolenie zostało bardzo profesjonalnie, praktyczne i inspirujące. IOW Trade Sp. z o.o.
  • Bardzo fajne szkolenie. Zdobyłem dużo praktycznych informacji przekazanych w sposób dostępny i przyjemny. Wiem teraz, jak sensownie działać w social mediach. Robert, ARION Med sp. z o.o.

KORZYŚCI

  • Poznasz zasady skutecznej komunikacji marki na Facebooku i Instagramie (content, formaty, dobre praktyki)
  • Nauczysz się tworzyć atrakcyjne posty i grafiki oraz dobierać odpowiednie grupy docelowe i cele reklamowe
  • Zdobędziesz umiejętność zarządzania profilem w Business Suite i analizowania efektów działań

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

1. Działania na Facebooku i Instagramie

  • Wygląd osi czasu oraz inne umiejscowienia: Stories i Rolki
  • Jaka jest w Polsce grupa docelowa na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie kreacje najlepiej sprawdzają się na tych dwóch platformach?

2. Prowadzenie biznesu w Meta (czyli Facebook + Instagram)

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?

3. Płacić czy nie płacić za reklamy?

  • Podstawowe różnice między komunikacją bezpłatną i płatną
  • Organiczna komunikacja – kiedy warto?
  • Płatne kampanie – kiedy się opłacają?
  • Dyskusja: strategia komunikacyjna Twojej firmy

4. Tworzenie angażujących postów / grafik w Canvie

  • Do czego służy Canva i dlaczego warto z niej korzystać?
  • Różnice między kreacjami organicznymi a reklamowymi
  • Warsztat: tworzenie angażujących grafik w Canvie
  • Estetyka kontra czytelność – co jest ważniejsze?

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1. Jak rozwinąć fanpage na Facebooku?

  • Big Idea – pomysł i cel komunikacji
  • Segmentacja odbiorców i dopasowanie treści
  • Key Visual – spójna identyfikacja postów
  • Jak wykorzystać algorytm Facebooka?
  • Grupy dyskusyjne – jak z nich korzystać?
  • Real Time Marketing – kiedy działa najlepiej?

2. Jak rozwinąć fanpage na Instagramie?

  • Feed, Stories i Rolki – różnice i dobre praktyki
  • Czy hashtagi nadal działają?
  • Jak wykorzystać rolki do budowania zasięgu?
  • Grafiki vs zdjęcia – co działa lepiej?
  • Influencerzy – współpraca i analiza efektów
  • Budowa profesjonalnego profilu na Instagramie

3. Meta Business Suite – zarządzanie profilami

  • Publikowanie i planowanie postów
  • Nadawanie dostępów i zarządzanie kontem firmowym
  • Centrum Reklam vs Menedżer Reklam
  • Analityka – jak mierzyć efekty działań?
  • Skrzynka odbiorcza i moderacja komentarzy

4. Kampanie reklamowe w praktyce

  • Facebook vs Instagram – który kanał wybrać?
  • Promowanie proste vs zaawansowane – różnice
  • Business Manager – przewodnik
  • Najważniejsze cele reklamowe i KPI

Ćwiczenia: ustawienia kampanii (cele, grupy docelowe, remarketing).

5. Monitorowanie kampanii i budżetu

  • Jak pilnować budżetu i skuteczności?
  • Najczęstsze błędy i jak ich uniknąć

6. Dyskusja i pytania

BONUS: 1 godzina bezpłatnej konsultacji z trenerem (do 30 dni po szkoleniu)

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:

Social Media Manager – Facebook, Instagram, YouTube i video
Video w social mediach. Nagrywanie i montaż
Firma na LinkedIn

Trener Marketingu

Przemysław Kasiura

Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. Bardzo lubiany i popularny trener, w Akademii Marketingu KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.