AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Social Media dla Biznesu: Facebook, Instagram i Canva w praktyce

Data rozpoczęcia:
13 MARCA

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE: 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

 Zarejestruj się najpóźniej do 7 marca. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Opinia o szkoleniu:

"Całę szkolenie zostało wykonane bardzo profesjonalnie i praktycznie, program był inspirujący. Dobra robota!" IOW Trade Sp. z o.o.

Korzyści

  •  Poznanie zasad i najnowszych trendów w komunikacji firmy i marki na Facebooku i Instagramie
  •  Poznanie reguł pisania atrakcyjnych tekstów w social mediach oraz ich publikacji
  •  Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji celów reklamowych
  •  Umiejętność tworzenia dobrej jakości grafik w Canvie
  •  Zarządzanie profilem / kontem na Facebooku i Instagramie (Business Suite)
  •  Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  •  Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
  •  Umiejętność tworzenie reklam i dobierania grupy docelowej

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

1. Krótki wstęp o działaniach na Facebooku i Instagramie

  • Jak wyglądają osie czasu oraz inne umiejscowienia, takie jak Stories czy Rolki?
  • Jaka jest w Polsce grupa docelowa na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie kreacje najlepiej sprawdzają się na tych dwóch platformach?

2. Prowadzenie biznesu w Meta (czyli Facebook i Instagram razem)

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?

3. Płacić czy nie płacić za reklamy?

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Tworzenie angażujących postów / grafik w Canvie

  • Czym jest Canva i dlaczego jest niezbędna do tworzenia ładnych postów?
  • Czym różnią się kreacje organiczne od reklamowych?
  • Nauka i warsztaty tworzenia angażujących postów w Canvie
  • Czym są aple i co jest ważniejsze – estetyka czy czytelność?

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1. Jak rozwinąć swój fanpage na Facebooku?

  • Big Idea – określ swój pomysł i cel komunikacji na platformie
  • Kim jest nasz odbiorca? Dostosowywanie treści pod grupę docelową
  • Spójna kreacja wizualna dla postów, czyli czym jest Key Visual
  • Gdzie algorytm da nam największe szanse na bezpłatny i możliwie najszybszy rozgłos naszego profilu na Facebooku? Czym są grupy dyskusyjne i jak z nich korzystać?
  • Real Time Marketing – jak działa i jakie może dać efekty?

2. Jak rozwinąć swój fanpage na Instagramie?

  • Czym różni się feed od stories, a stories od rolek?
  • Czy hashtagi na Instagramie mają jakikolwiek sens?
  • Jak dobrze wykorzystać rolki do uzyskania ogromnych zasięgów?
  • Zdjęcia czy może proste grafiki z tekstem? Co lepiej działa na Instagramie?
  • Influencerzy – jak ich znajdować, jak ustalać współpracę i jak analizować statystyki?
  • Jak powinien wyglądać profesjonalny profil, od biogramu, przez wyróżnione stories, aż po treści na profilu?

3. Meta Business Suite, czyli jak dobrze zarządzać fanpage’ami?

  • Gdzie i jak publikować posty?
  • Jak planuje się posty i czy warto to robić?
  • Nadawanie dostępów i administrowanie fanpage’ami, czyli czym jest konto firmowe?
  • Centrum Reklam a Menedżer Reklam – gdzie warto tworzyć kampanie reklamowe?
  • Analityka, czyli gdzie zliczać lajki, udostępnienia i komentarze?
  • Skrzynka odbiorcza – centrum dowodzenia wiadomościami i powiadomieniami.
  • Dobre praktyki w moderacji – usuwać czy ukrywać komentarze?

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto skoncentrować się na Facebooku, a kiedy na Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Jakie kreacje reklamowe można używać do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka) - jak go używać, jakie są korzyści

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych:
użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

5. Monitorowanie kampanii reklamowych i budżetu

  • Jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć

6. Dyskusja i pytania 

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Trener Marketingu

Przemysław Kasiura

Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. W Akademii KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.