Data rozpoczęcia:
04 CZERWCA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-15:00
Lokalizacja:
ONLINE
Cena:
1650 PLN netto +23% VAT
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY
Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i uczestnikami.
Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych:
użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju)
Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. W Akademii KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.