Start: 23 MARCA 2026
Koniec: 24 MARCA 2026
Czas trwania: 2 DNI
Godziny: 10:00-17:00
Lokalizacja: WARSZAWA
Cena: 2150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy: certyfikaty, materiały, przerwy kawowe, obiady.
EARLY BIRD: zamówienie min. 30 dni przed szkoleniem – 5%
TEAM: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15%
Zapisz się najpóźniej 7 DNI przed terminem.
Grupy do 12 osób = więcej uwagi i wsparcia trenera, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
beata@kfk.pl 22 1189 002 (9-17)
Case studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań
Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku
Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności
Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystania w pracy, case studies, mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych
Rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS Excel do wykorzystania
Zarządzanie produktem i cykl życia
Polityka cenowa, Pricing
Controlling marketingowy
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w Orlando (USA).
Prowadzi zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich szkoleniach adaptuje tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych.
W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, controllingu marketingowego i budżetowania, tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.