22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Zarządzanie produktem - wprowadzanie nowych produktów na rynek

Data rozpoczęcia:
14 MAJA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
10:00-17:00

Lokalizacja:
WARSZAWA

Cena:
2250 PLN netto +23% VAT

Status szkolenia:
POTWIERDZONE


MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Zapewniamy: obiady, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 6 maja 2025. Dziękujemy.

OPINIE KLIENTÓW:

  • "Świetna atmosfera, bardzo dobry kontakt, możliwość realnego uczestnictwa w każdej minucie spotkania. Przykłady z życia wzięte, nowinki, smaczki. Wszystko na baaardzo duży plus:) Michał to kapitalny prowadzący z ogromną wiedzą i pasją. Na pewno będę polecać innym! MGD Sp. z o.o.
  • "Świetny prowadzący. Dużo zadań praktycznych, które bardzo pomogą mi w przyszłości. Poszłabym ponownie" Anna Kozłowska, Shop Dent
  • "Bardzo wartościowe szkolenie, z grami oraz bazą praktycznych narzędzi. Zachęcam, bo warto!" Paulina Pawlus, Synthos S.A.
  • "Nieszablonowe, ciekawe szkolenie, przeprowadzone w profesjonalny sposób i w miłej atmosferze. Polecam." Maciej Lipiński, ABB

Korzyści

  •  Zdobędziesz praktyczne narzędzia do wprowadzania nowych produktów na rynek
  •  Rozwiniesz kompetencje w zarządzaniu portfelem produktów
  •  Podniesiesz swoje umiejętności w zakresie planowania strategii produktowej
  •  Poznasz aktualne trendy i najlepsze praktyki w zarządzaniu produktami
  •  Zapoznasz się z wynikami najnowszych badań, inspiracjami i praktycznymi przykładami z różnych sektorów, które pozwolą Ci lepiej dostosować strategie do dynamicznie zmieniającego się rynku.

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Zarządzanie nowymi produktami

1. Dynamika zmian w zarządzaniu produktami w różnych sektorach

  • Nowe podejście do segmentacji klientów różnych produktów
  • Zmiana w zaufaniu do informacji o produktach
  • Zmiana w rolach product managerów

Case studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań

2. Symulacyjna gra strategiczna Product Management

  • Poznanie instrukcji symulacji rynkowej i podział na rywalizujące ze sobą zespoły
  • Etap 1 symulacji – STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie)
  • Etap 2 symulacji – consumer insights i polityka cenowa (pricing)
  • Etap 3 symulacji – narzędzia dystrybucji i komunikacji produktów
  • Etap 4 symulacji – prognozowanie sprzedaży, rozstrzygnięcie wyników oraz wnioski

3. Wprowadzanie nowych produktów na rynek – praktyczne podsumowanie + narzędzia

  • Etapy wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Narzędzia rozwoju innowacji produktowych i ich oceny
  • Kluczowe narzędzia planowania rozwoju nowych produktów na rynku
  • Wdrażanie nowych produktów i monitoring ich pozycji rynkowej

Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku

Dzień 2 – Zarządzanie portfelem produktów i plan rozwoju

1. Profil kompetencji product managerów

  • Role w zespole zarządzania produktami
  • Dyscyplina wdrażania strategii i szczegółowy plan działania
  • Kreatywność i wyszukiwanie nieszablonowych rozwiązań

Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności

2. Ocena portfela produktowego

  • Kategoryzacja portfela produktów
  • Narzędzia analiz porfelowych – BCG i McKinsey w praktyce
  • Praktyczne wnioski i wskazówki z zarządzania portfelem produktowym

Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystnia w pracy, case studies,mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych

3. Plan rozwoju produktów

  • Analiza konkurencji – profesjonalna analiza cross-SWOT, analiza pozycjonowania produktów przez konkurencję
  • Analiza rynku I potencjału segmentów rynku
  • Strategia rozwoju produktu w układzie produkt-rynek
  • Pozycjonowanie produktu na rynku
  • Wdrażanie i kontrola strategii produktowej

Rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS Excel do wykorzystania

4. Wdrażanie strategii produktowej oraz marketing-mix

  • Wyznaczanie cen nowego produktu w praktyce i psychologia cen
  • Kluczowe wskaźniki zarządzania dystrybucją i sprzedażą produktów B2C i B2B
  • Monitorowanie pozycji rynkowej produktu z wykorzystaniem wskaźników komunikacyjnych (product development funnel)
  • Inspirujące case studies sukcesów I porażek zarządzania produktami
  • Praktyczne narzędzia i wskaźniki zarządzania cenami, dystrybucją i komunikacją produktów – do wykorzystania w codziennej prac
  • Wskazówki i rekomendacje dotyczące wdrażania narzędzi zarządzania produktami w praktyce

5. Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów


Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:


Zarządzanie produktem w praktyce - cykl życia produktu
Polityka cenowa - kształtowanie i komunikacja ceny. Warsztat
Controlling marketingowy - tworzenie budżetu, mierzenie efektów, ROI

Trener Marketingu

Michał Dziekoński

Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w Orlando (USA).
Prowadzi zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich szkoleniach adaptuje tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych.
W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, controllingu marketingowego i budżetowania, tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.