Data rozpoczęcia:
14 MAJA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
10:00-17:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2250 PLN netto +23% VAT
Status szkolenia:
POTWIERDZONE
Warszawa - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie
Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl
Case studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań
Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku
Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności
Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystnia w pracy, case studies,mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych
Rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS Excel do wykorzystania
Zarządzanie produktem w praktyce - cykl życia produktu
Polityka cenowa - kształtowanie i komunikacja ceny. Warsztat
Controlling marketingowy - tworzenie budżetu, mierzenie efektów, ROI
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w Orlando (USA).
Prowadzi zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. W swoich szkoleniach adaptuje tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych.
W Akademii KFK prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu: zarządzania produktem, wprowadzania nowych produktów na rynek, controllingu marketingowego i budżetowania, tworzenia planów i strategii marketingowych. Jest autorem książek: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.