AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM TO TERAZ AKADEMIA KFK - TA SAMA JAKOŚĆ I NOWY PROSTY ADRES: KFK.PL
22 211 89 11
szkolenia@kfk.pl

Nadzór i organizacja loterii promocyjnych i gier hazardowych

Data rozpoczęcia:
25 LUTEGO

Czas trwania:
2 DNI

Godziny: 9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN

Nie odpowiada Ci data? Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE: 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

Informacje

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

Opinie klientów:

Szkolenie porusza najważniejsze kwestie związane z organizacją gier hazardowych, loterii promocyjnych i konkursów, Marta Kowalska-Owczarek, PKN Orlen S.A.
Bardzo profesjonalnie, merytorycznie, sympatycznie i z uśmiechem, Katarzyna Fiecek, Totalizator Sportowy.
Wszystko jasno wyjaśnione. Bardzo dużo wiedza merytoryczna i zaangażowanie Pani Beaty, Weronika Gruchała-Węsierska, Invena S.A.

Korzyści

  •  Szkolenie przygotowane na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz innych ustaw i rozporządzeń
  •  Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu z zakresu przepisów o grach hazardowych i regulaminów urządzanych gier upoważniające do nadzoru nad loteriami promocyjnymi wydawane jest na prośbę uczestnika po uprzednim dokonaniu opłaty u dr Beaty Wentury-Dudek, trenerki prowadzącej szkolenie (dodatkowy koszt 900 zł netto + 23% VAT).
  •  W celu wydania Zaświadczenia do nadzoru nad loteriami wymagane jest aktualne zaświadczenie o niekaralności, wydane nie wcześniej niż na 30 dni przed szkoleniem.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Planowanie i przeprowadzanie loterii promocyjnych, konkursów i innych gier hazardowych

  • zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego
  • rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii i konkursów 
  • preferencje i oczekiwania klientów

2. Planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych

  • budżet i termin
  • uzyskanie stosownych zezwoleń
  • odbiorcy

3. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych

  • wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
  • wybór i dopasowanie sposobów i strategii działania
  • wybór nagród
  • nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
  • badanie efektywności prowadzonych akcji

4. Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii

  • organy wydające zezwolenia
  • wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia oraz wzory dokumentów
  • wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii
  • zagwarantowanie osoby prowadzącej loterię

5. Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii

  • urządzenia losujące i wymogi prawne
  • losowania manualne
  • zabezpieczenie udziałów w grze
  • obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier

6. Aspekty prawne związane z akcjami promocyjnymi

  • loterie promocyjne
  • loterie audioteksowe 
  • konkurs promocyjny
  • program lojalnościowy

7. Rodzaje nagród i konsekwencje ich wyboru w ujęciu podatkowym

  • Nagrody rzeczowe
  • Nagrody pieniężne
  • Nagroda rzeczowo-pieniężna
  • Karty rabatowe, bonusy oraz vouchery

7. Podatki od nagród - opodatkowanie uczestnika akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Warunki zwolnienia z opodatkowania
  • Dokumentacja potrzebna dla uczestnika akcji promocyjnej - PIT 8C, PIT 11

8. Opodatkowanie organizatora akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy: jakie wydatki są zaliczane i jakie nie są zaliczane do kosztów podatkowych
  • Podatek VAT oraz wyłączenia z opodatkowania VAT; odliczenia podatku VAT naliczonego
  • Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
  • Dokumentacja potrzebna dla organizatora akcji promocyjnej w zakresie podatku dochodowego i VAT

9. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, loterii

  • Loterie promocyjne
    przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
  • Konkursy
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
  • Programy lojalnościowe
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu

10. Rozliczanie oraz zamykanie akcji promocyjnych, loterii

  • przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle obowiązujących przepisów prawnych
  • odpowiedzialność organizatora akcji 

11. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych

  • organy kontrolujące
  • ryzyka związane  z prowadzeniem akcji promocyjnych
  • odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu akcji promocyjnych
Trener Marketingu

Dr Beata Wentura-Dudek

Ekspertka w zakresie prawnych i podatkowych aspektów organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych. Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną akcji marketingowych i ochroną danych osobowych. Doktor nauk ekonomicznych, doktorantka prawa, wykładowczyni akademicka. Absolwentka studiów podyplomowych z Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego oraz Ochrony Danych Osobowych. Autorka książki „Organizacja loterii promocyjnych w Polsce” Prelegentka konferencji branżowych, m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy. Współpracuje z agencjami reklamowymi, bankami, centrami handlowymi i firmami z różnych branż. Przeprowadziła kilkaset szkoleń i konsultacji dla firm, m.in. Totalizatora Sportowego, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Grupy Orlen SA.